miaw Skrevet 16. januar #61 Del Skrevet 16. januar Freia sin konfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 16. januar #62 Del Skrevet 16. januar (endret) Dobbel post Endret 16. januar av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 16. januar #63 Del Skrevet 16. januar Jeg blir glad hver gang jeg finner Ritter Sport. Heldigvis er de ikke større enn at jg tåler at den blir oppspist med en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. januar #64 Del Skrevet 16. januar Nå er jeg usikker på hva som menes med «kvalitetssjokolade»; mer enn bare vanlige Freia og Nidar plater? Av type dyrere sjokolade er jeg veldig glad i Ferrero, de har mange gode sjokolader. Den gode «gull kulen» er jo skikkelig digg, men også den Ferrero Rocher White Chocolate Bar 👌🏻👌🏻👌🏻 Av annen slik dyr sjokolade er jeg veldig glad i Lindt. De har mye bra i deres utvalg. Jeg er noe svak for hvit sjokolade, og selv om Freias svenske søskenbarn Marabou ikke er kjempe dyrt, så virkelig elsker jeg deres Caramello plate!! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 16. januar #65 Del Skrevet 16. januar Franske sjokoladetrøfler rullet i ekte gullstøv fra SebastienBruno! Beste sjokoladen jeg har smakt. Fikk det i gave engang og tenker på det ennå ❤️ De har ellers meget god konfekt der. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 16. januar #66 Del Skrevet 16. januar Mine favoritter er Fazer Liqueur Fills, Toffifee og Freia melkesjokolade med Kvikk lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. januar #67 Del Skrevet 16. januar spinner skrev (5 minutter siden): Jeg blir glad hver gang jeg finner Ritter Sport. Heldigvis er de ikke større enn at jg tåler at den blir oppspist med en gang Kanskje du har en Normal-butikk i nærheten, de har ofte Ritter Sport. Jeg er enig i at det er en god sjokolade. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #68 Del Skrevet 16. januar Doris Becker skrev (14 minutter siden): Franske sjokoladetrøfler rullet i ekte gullstøv fra SebastienBruno! Beste sjokoladen jeg har smakt. Fikk det i gave engang og tenker på det ennå ❤️ De har ellers meget god konfekt der. Anbefales. Gullstøvet må kun være for estetikken, for gull har jo ingen smak. Anonymkode: d17b9...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #69 Del Skrevet 16. januar Fjorden sjokolade! Har ikke smakt alle, men skikkelig god sjokoladesmak på de jeg har prøvd😍 Og utrolig engasjert mann som lager den. Anonymkode: ce0cc...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 16. januar #70 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gullstøvet må kun være for estetikken, for gull har jo ingen smak. Anonymkode: d17b9...338 Det er det nok. Men de sier vel at estetikken utgjør halve opplevelsen? 😅 Lekkert var det og nydelig smakte det i alle fall ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurendreieren Skrevet 16. januar #71 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 21.40): Kvikk Lunsj. En legende. Anonymkode: a89f9...b29 Sinnsykt god og langt langt bedre enn KitKat tullet i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. januar #72 Del Skrevet 16. januar Litt usikker på hva som menes med kvalitetssjokolade, men kjøpte en Dubai sjokolade her og den var magisk! I følge prisen bør den definitivt gå innunder kvalitetssjokolade 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #73 Del Skrevet 17. januar Jeg elsker XOCO X LERVIG – 3 Bean Stout Dark Chocolate bar. Fikk også noen smaksprøver fra Cluizel da jeg bestilte noe på nett her om dagen, syns de var utrolig gode, så har prøvd å finne dem igjen. Syns også Fjåk er veldig bra av det jeg har prøvd foreløpig. Anonymkode: 4c70d...d6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 18. januar #74 Del Skrevet 18. januar I tilfeldig rekkefølge: Läderach Fassbender & Rausch Valrhona Leonidas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 18. januar #75 Del Skrevet 18. januar https://www.vigdisrosenkilde.no/ Her kombineres kvalitet med rettferdig handel. Hør podcast med henne som gjest: https://radio.nrk.no/podkast/berrum_beyer_snakker_om_greier/l_e7de38df-b947-45b8-9e38-dfb94785b8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 18. januar #76 Del Skrevet 18. januar Irja skrev (På 13.1.2025 den 22.58): Kvik lunsj Det heter kvikk lunsj🐸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 18. januar #77 Del Skrevet 18. januar Hvorfor har ingen nevnt sitrontrøffel fra Pascal?🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 18. januar #78 Del Skrevet 18. januar First price melkesjokolade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 18. januar #79 Del Skrevet 18. januar Ferrero Rocher. Ble vel litt oppunder 20 bokser på meg nå i jula når kiwi hadde kjempetilbud til 31,- pr. boks. Takk Kiwi ❤ Synes også Nidar sin Cuba er veldig god, men den er vel 28 kroner eller noe sånt og det gidder jeg ikke å betale. JPT er jo godt det, men astronomiske priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 18. januar #80 Del Skrevet 18. januar Jeg er veldig glad i sjokolade fra summerbird😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå