miaw Skrevet 16. januar #61 Del Skrevet 16. januar Freia sin konfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 16. januar #62 Del Skrevet 16. januar (endret) Dobbel post Endret 16. januar av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 16. januar #63 Del Skrevet 16. januar Jeg blir glad hver gang jeg finner Ritter Sport. Heldigvis er de ikke større enn at jg tåler at den blir oppspist med en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. januar #64 Del Skrevet 16. januar Nå er jeg usikker på hva som menes med «kvalitetssjokolade»; mer enn bare vanlige Freia og Nidar plater? Av type dyrere sjokolade er jeg veldig glad i Ferrero, de har mange gode sjokolader. Den gode «gull kulen» er jo skikkelig digg, men også den Ferrero Rocher White Chocolate Bar 👌🏻👌🏻👌🏻 Av annen slik dyr sjokolade er jeg veldig glad i Lindt. De har mye bra i deres utvalg. Jeg er noe svak for hvit sjokolade, og selv om Freias svenske søskenbarn Marabou ikke er kjempe dyrt, så virkelig elsker jeg deres Caramello plate!! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 16. januar #65 Del Skrevet 16. januar Franske sjokoladetrøfler rullet i ekte gullstøv fra SebastienBruno! Beste sjokoladen jeg har smakt. Fikk det i gave engang og tenker på det ennå ❤️ De har ellers meget god konfekt der. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 16. januar #66 Del Skrevet 16. januar Mine favoritter er Fazer Liqueur Fills, Toffifee og Freia melkesjokolade med Kvikk lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. januar #67 Del Skrevet 16. januar spinner skrev (På 16.1.2025 den 14.33): Jeg blir glad hver gang jeg finner Ritter Sport. Heldigvis er de ikke større enn at jg tåler at den blir oppspist med en gang Ekspander Kanskje du har en Normal-butikk i nærheten, de har ofte Ritter Sport. Jeg er enig i at det er en god sjokolade. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #68 Del Skrevet 16. januar Doris Becker skrev (På 16.1.2025 den 14.37): Franske sjokoladetrøfler rullet i ekte gullstøv fra SebastienBruno! Beste sjokoladen jeg har smakt. Fikk det i gave engang og tenker på det ennå ❤️ De har ellers meget god konfekt der. Anbefales. Ekspander Gullstøvet må kun være for estetikken, for gull har jo ingen smak. Anonymkode: d17b9...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #69 Del Skrevet 16. januar Fjorden sjokolade! Har ikke smakt alle, men skikkelig god sjokoladesmak på de jeg har prøvd😍 Og utrolig engasjert mann som lager den. Anonymkode: ce0cc...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 16. januar #70 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 14.53): Gullstøvet må kun være for estetikken, for gull har jo ingen smak. Anonymkode: d17b9...338 Ekspander Det er det nok. Men de sier vel at estetikken utgjør halve opplevelsen? 😅 Lekkert var det og nydelig smakte det i alle fall ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurendreieren Skrevet 16. januar #71 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 20.40): Kvikk Lunsj. En legende. Anonymkode: a89f9...b29 Ekspander Sinnsykt god og langt langt bedre enn KitKat tullet i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. januar #72 Del Skrevet 16. januar Litt usikker på hva som menes med kvalitetssjokolade, men kjøpte en Dubai sjokolade her og den var magisk! I følge prisen bør den definitivt gå innunder kvalitetssjokolade 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #73 Del Skrevet 17. januar Jeg elsker XOCO X LERVIG – 3 Bean Stout Dark Chocolate bar. Fikk også noen smaksprøver fra Cluizel da jeg bestilte noe på nett her om dagen, syns de var utrolig gode, så har prøvd å finne dem igjen. Syns også Fjåk er veldig bra av det jeg har prøvd foreløpig. Anonymkode: 4c70d...d6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 18. januar #74 Del Skrevet 18. januar I tilfeldig rekkefølge: Läderach Fassbender & Rausch Valrhona Leonidas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 18. januar #75 Del Skrevet 18. januar https://www.vigdisrosenkilde.no/ Her kombineres kvalitet med rettferdig handel. Hør podcast med henne som gjest: https://radio.nrk.no/podkast/berrum_beyer_snakker_om_greier/l_e7de38df-b947-45b8-9e38-dfb94785b8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 18. januar #76 Del Skrevet 18. januar Irja skrev (På 13.1.2025 den 21.58): Kvik lunsj Ekspander Det heter kvikk lunsj🐸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 18. januar #77 Del Skrevet 18. januar Hvorfor har ingen nevnt sitrontrøffel fra Pascal?🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 18. januar #78 Del Skrevet 18. januar First price melkesjokolade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 18. januar #79 Del Skrevet 18. januar Ferrero Rocher. Ble vel litt oppunder 20 bokser på meg nå i jula når kiwi hadde kjempetilbud til 31,- pr. boks. Takk Kiwi ❤ Synes også Nidar sin Cuba er veldig god, men den er vel 28 kroner eller noe sånt og det gidder jeg ikke å betale. JPT er jo godt det, men astronomiske priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 18. januar #80 Del Skrevet 18. januar Jeg er veldig glad i sjokolade fra summerbird😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå