AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Spørsmålet står i tittelen. Jeg er selv veldig glad i de fleste bitene fra Jentene på tunet. Anonymkode: 0bfac...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørsmålet står i tittelen. Jeg er selv veldig glad i de fleste bitene fra Jentene på tunet. Anonymkode: 0bfac...cbb Jentene på tunet var den første jeg tenkte på også, spiste vel siste rester fra julen forrige helg . Latterlig god, men prisen er jo deretter. Synes også de er fine å gi i gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Kvikk Lunsj. En legende. Anonymkode: a89f9...b29 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Hvalsjokolade. De bitene som er hvalformet med marsipan inni er best. Nest best er Gullbrød. Anonymkode: 12941...ff7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Har ei veninne som elsker alt som er Lindt, men for meg er helt ærlig freia melkesjokkis eller stratos- beste luksus sjokolade 🤤 Anonymkode: f1883...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Det er lite som slår Melkesjokolade fra Freia. Anonymkode: 7a8f3...e0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Konfektbiter fra Frellsen i Danmark, med Heimdal sin sjokolade på en god andreplass. Anonymkode: ccdcd...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Mye godt - Jentene på Tunet er veldig bra - mye fyll ift sjokolade. Kjøper av og til litt på turer rundt om, og noe av de bete jeg har kommet over her tynne små plater fra tyske Hachez. Synes ren sjokolade smaker best i tynne plater. De har forskjellige utgaver med ulikt kakaoinnhold. https://www.hachez.de/produktwelt/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Johan uten land skrev (1 minutt siden): Synes ren sjokolade smaker best i tynne plater. Det er ikke bare meg. Folk synes her er rar når jeg sier melkehjerter fra Freia er mye bedre enn en stor plate, selv om det er akkurat samme sjokoladen. Det er noe med konsistensen som gjør smaksopplevelsen bedre 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er glad i cielo og Heimdal. Syns også jentene på tunet har mange gode biter, men liker ikke konfekteskene deres. Syns de har for mange biter med lakris i. Anonymkode: 9a5bd...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Freia dessertsjokolade. (Konfekteske) Anonymkode: c8edb...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Synes generelt det nesten kun er Freia som har god sjokolade. Synes ofte slik "fancy" sjokolade egentlig ikke er spesielt god. Foretrekker den gode gamle Melkesjokoladen. Jentene på tunet er helt ok, men ble egentlig ganske skuffet. De har vært så mye snakket om, så jeg hadde VELDIG store forhåpninger. De levde ikke helt opp til dem, dessverre. Føler det koster ganske mye, når jeg får annen sjokolade som smaker mye bedre til en mye billigere penge. Enkelt og greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Dronning sjokolade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er lite som slår Melkesjokolade fra Freia. Anonymkode: 7a8f3...e0b Jeg har aldri helt forstått denne hangen folk har til Freia Melkesjokolade. Som den nasjonalromantiker jeg er, så skulle jeg ønske jeg klarte opparbeide litt entusiasme for dette "lille stykke Norge", men jeg synes ren melkesjokolade er seig, myk og klissen på grensen til småekkel. Jeg sier ikke at jeg misliker det, men foretrekker alle andre varianter av melkesjokoladen enn den rene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden Anton Berg sin gullkonfekt! Anonymkode: df7f3...039 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden ElectricScum skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri helt forstått denne hangen folk har til Freia Melkesjokolade. Som den nasjonalromantiker jeg er, så skulle jeg ønske jeg klarte opparbeide litt entusiasme for dette "lille stykke Norge", men jeg synes ren melkesjokolade er seig, myk og klissen på grensen til småekkel. Jeg sier ikke at jeg misliker det, men foretrekker alle andre varianter av melkesjokoladen enn den rene. Nei, men da kaster vi ikke bort tid på å forklare deg det. Anonymkode: c8edb...6e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden Freia. Faktisk. Mange sjokolademerker er gode, men jeg synes Freia er best. Sjokoladefabrikken på Bærums verk en god nummer to. Anonymkode: 469e9...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden Jentene på Tunet sin sjokolade❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Kvik lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Arild37 skrev (1 time siden): Det er ikke bare meg. Folk synes her er rar når jeg sier melkehjerter fra Freia er mye bedre enn en stor plate, selv om det er akkurat samme sjokoladen. Det er noe med konsistensen som gjør smaksopplevelsen bedre Jeg liker også sjokolade best i tynne plater! Kjøper helst freia melkesjokoladen i de bittesmå pakkene, for da er den så tynn! Anonymkode: 65822...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå