AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er mann og vet at kona har hatt sex med to menn før meg. Nå har hun aldri gått i detalj om hva de har gjort seksuelt. I den siste tiden har jeg imidlertid tenkt mye på det og fantasert om hva de har gjort sammen. Jeg tenner faktisk enormt på å tenke på at andre menn har vært inne i henne før meg og jeg ser for meg at jeg penetrerer fitten hennes fylt opp med en annen manns sæd. Anonymkode: 9bf9b...b37 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Det du snakker om høres ut som en tvangspreget fobi. Anonymkode: 0f6b9...eb7 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Hvorfor jeg ikke bryr meg er vanskelig å si. Det bare faller meg ikke inn, over hode. Det er liksom så uinteressant og irrelevant for meg og vår relasjon. Aner ikke hvor mange hun har hatt sex med før meg. Anonymkode: 279e7...e23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Du vet at det er vanlig å dusje etter sex, før man har sex med en annen person? Anonymkode: 77ad0...57a 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Livet blir vanskelig hvis man skal tenke på slikt 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Fordi fortid er fortid. Ikke noe poeng i å dvele over det som har vært. Se heller fremover. Anonymkode: 45856...c8d 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Dette vitner om tvangstanker, sjalusi, fobi eller ett eller annet en psykolog burde konsulteres om. Det er ikke annet å si. Normalt er det ikke. Anonymkode: 898c0...914 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Fordi jeg har selv hatt sex med noen uten at jeg føler meg besudlet av den grunn. Jeg føler meg som akkurat den samme. Jeg tenker jo ikke på at mannen tisser med penisen mens jeg suger han heller. Jeg legger altså vekk tankene som jeg ikke liker og som bare får meg til å føle meg dårlig. Det er bare tanker du har, det er ikke sannhet i de. Anonymkode: 26d4c...aba 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Da er det nok best at du forblir singel. For det er nok ikke så vanlig å ha sånne tanker som du har. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Partneren min har noe som heter hygiene.. Så hvem han har slikket på før meg, har null å si. Og vi sjekket oss begge for sykdommer, før vi hadde sex uten kondom. Han er sin person, jeg er min person, og vi hadde begge et liv før vi møttes. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Jeg tror du bør forbli jomfru når du er så hysterisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Når du spør: bryr dere dere ikke om, så er svaret vanskelig, siden det egentlig ikke er ja eller nei. Det vanlige og sunne er å ikke marinere seg i visuelle fantasier om at partner har boltret seg med andre. Derfor er ikke spørsmålet særlig påtrengende heller. Men for sjalu mennesker så er det verre. De påtvinger seg selv destruktive fantasier som aldri får nok. Det finnes to ting å gjøre med dette. A) jobbe med det og bli mer robust og få bedre kontroll på hodet. B) resignere for tankene og fantasiene og si at dette er et krav for deg. Det sistnevnte vil åpenbart skaffe deg flere følgeproblemer, samt at du ikke får mestringen av å ha utviklet deg selv og fått et roligere hode. Når det gjelder kjønnssykdommer, så spør jeg alltid om vedkommende har testet seg siden sist de hadde sex, og hvis ikke så må de teste seg før vi har det. Med mindre det er mange mange år siden og det var i et langvarig forhold. Akkurat det synes jeg er viktig. Anonymkode: e33ce...db0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Istedenfor å gå til angrep på meg, svar på spm. Hvorfor bryr dere dere ikke om det? Anonymkode: 9ea39...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Istedenfor å gå til angrep på meg, svar på spm. Hvorfor bryr dere dere ikke om det? Anonymkode: 9ea39...691 Fordi det er uinteressant og irrelevant for meg og vår relasjon. Anonymkode: 279e7...e23 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Men da må du gå for noen jomfruer da. Anonymkode: 04288...01c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Istedenfor å gå til angrep på meg, svar på spm. Hvorfor bryr dere dere ikke om det? Anonymkode: 9ea39...691 Fordi vi ikke er så sjalu. Dette er det sjalusi og usikkerhet gjør med deg. Får deg til nettopp å fremheve denne typen ting, fokusere på det og se på det som viktig og noe du bryr deg mye om. Grunnen til at du bryr deg er fordi du tenker og fantaserer så mye om det. Det er det som er grunnen din. Jeg har vært der, jeg vet hvordan det funker. Anonymkode: e33ce...db0 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Istedenfor å gå til angrep på meg, svar på spm. Hvorfor bryr dere dere ikke om det? Anonymkode: 9ea39...691 Fordi jeg ikke har en tvangspreget fobi mot å ta på mennesker som andre mennesker har tatt på. Anonymkode: 0f6b9...eb7 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Nei det er bare noe jeg ikke tenker på. Det er jo ikke slik at han går rett fra henne til meg rett foran meg. Jeg finnes ikke sjalu. Jeg er sikker på meg selv og han. Så slike tanker dukker ikke opp i hodet mitt Anonymkode: eae86...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Det blir akkurat det samme som at du aldri vil kysse noen som har kastet opp en eller annen gang i livet. De har hatt oppkast i munnen, og den munnen skal du liksom kysse… Æsj! Eller… tenker du bare slik når det kommer til sex, og ikke alle de andre tingene en menneskekropp går gjennom i løpet av livet? Det er jo i såfall ganske hyklersk. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå