AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Skal flytte inn i hybel som har en slik liten oppvaskmaskin. holder det å dele opp sånne oppv.tabl i 2? blir vel mye å bruke en hel tablett? Anonymkode: d06d2...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Se hva som står i bruksanvisningen. Du finner den ved å google modellnummer du finner et sted på maskina. Anonymkode: 405ae...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Jeg har alltid brukt en hel tablett i min lille maskin. Anonymkode: 69928...caf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Jeg hadde ikke giddet å dele opp tabletter, da hadde jeg heller brukt pulver. Anonymkode: 5c9e9...416 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skal flytte inn i hybel som har en slik liten oppvaskmaskin. holder det å dele opp sånne oppv.tabl i 2? blir vel mye å bruke en hel tablett? Anonymkode: d06d2...f93 Bruk pulver og problemet er løst. Pulver er og bedre for både miljø og å få oppvasken ren. Anonymkode: faf57...aa2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå