AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg venter besøk av ca 20 damer på 40 årsdagen min. Skal feire hjemme, og dekke langbord. Tapas er bestilt. Dette er damer med potensiale for å bli ganske bedugget og i Partyhumør littt utover kvelden, så jeg er veldig i tvil om hvor «stivt» jeg skal pynte bordet og hvor mye jeg skal legge i det. Er hvit papirduk litt stusselig til en 40 års dag? Tenkte å kjøre litt fargekoder på ballonger, lys og pynt. Det går i beige, hvit og gull. Tenkte også å ha litt blomster på bordet. Og burde jeg ha noe form for «underholdning»? Musikk quiz etc? Jeg har ikke feiret bursdag siden jeg var 25, så jeg er litt rusten! erfaring / tips? Anonymkode: ad1f4...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Gjør det slik du liker og er komfortabel med Syntes opplegget du skisserer høres supert ut! Du kjenner jo gjestene dine best selv. Ang underholdning så hadde jeg droppet dette, men jeg får fullstendig allergi av alt som kan minne om selskapsleker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (16 minutter siden): Gjør det slik du liker og er komfortabel med Syntes opplegget du skisserer høres supert ut! Du kjenner jo gjestene dine best selv. Ang underholdning så hadde jeg droppet dette, men jeg får fullstendig allergi av alt som kan minne om selskapsleker. Ja, jeg tror faktisk jeg dropper det. Vi sees ikke så ofte alle sammen uansett, så jeg tenker vi har nok med å snakke sammen og sikkert noe dansing utover kvelden 😅 Anonymkode: ad1f4...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, jeg tror faktisk jeg dropper det. Vi sees ikke så ofte alle sammen uansett, så jeg tenker vi har nok med å snakke sammen og sikkert noe dansing utover kvelden 😅 Anonymkode: ad1f4...4fc Nemlig 20 damer rundt bordet med vin i glasset bruker å være mer enn god nok underholdning! Kos deg kjempemasse 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Er du redd for søl ville jeg hatt en voksduk under en vanlig duk. Pynt med telysholdere. Mindre fare for at de velter enn høye lysestaker. Ha lave glass med feks 2-3 roser klippet ned bortover langs bordet. Ha evt en løper over duken. Ha lett tilgjengelig mopp, støvsuger, papir og rengjøringsspray dersom noe knuser/gris. Med 20 damer tipper jeg det ikke trengs underholdning, og at alle skravler i vei. Hvis det likevel trengs en lek er det mulig å finne quiz på kahoot, kjøre en enkel musikkquiz på Spotify, mimeleken. Anonymkode: 456a7...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Dette høres ut som et lystig lag, og da er det bedre med enkel pynt og en duk det ikke er så farlig med 😊 Ofte går sånne kvelder av seg selv med prat, sang og dansing. Du kan jo ha et par enkle leker i bakhånd i tilfelle, f.eks. gjett sangen med musikk fra ungdomstiden. Anonymkode: 147ce...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå