AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Hun jeg er sammen med har sagt at hun aldri fikk følelser for han før meg, noe jeg har stusset på siden de datet i noen måneder. Nå viser det seg at hun hadde følelser, og at han var den som slo opp med henne. Min mistanke er jo da at hun egentlig har hatt masse følelser og ikke ville dele det med meg. Hun står derimot hardnakket på at det ikke var sterke følelser, og at hun aldri slet med det bruddet. Hun sier at hun ikke har sagt det til meg fordi jeg ikke har noe med det å gjøre + hun så ikke poenget i å skape usikkerhet i meg når den relasjonen uansett ikke betydde særlig. Da var det lettere å bare si at det ikke var noe i det hele tatt. er jeg naiv om jeg tror på det? ps: jeg har bare spurt henne om denne fyren en gang før, hadde glemt han inntil jeg fikk høre om det via en felles venn. Da ble jeg forvirra rundt hvorfor hun underspilte det og tok det opp igjen. Vi har klart å holde en fin dialog rundt det, og jeg vil egentlig stole på henne. Men har blitt lurt i tidligere forhold og er redd for å oppleve det igjen. Anonymkode: 660eb...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Høres ut som du heller bør jobbe med selvfølelsen din og tilliten til andre. Enten må du stole på det hun sier til deg, eller så må du revurdere forholdet. Skal du ha mistanker og tenke ut en haug med mulige sannheter som både du og dama tvinges til å forholde seg til jevnlig, blir det vanskelig. Hvis hun ikke kan sende deg tydelige signaler på at det er deg hun vil ha nå, så fortjener du bedre:) Anonymkode: 483cd...002 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Drive og snakke om ekskjærester på date? Finn noe annet å snakke om. Anonymkode: 51c8e...0d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Det er også ryddet for avsporing. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg