AnonymBruker Skrevet i går, 18:57 #21 Del Skrevet i går, 18:57 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hun satt da på den andre benken ved siden av meg og ble sittende, selvom barnet gikk inn. Anonymkode: 740ce...132 Satt hun kanskje i garderoben og ventet på flere barn? Har hørt at noen barnehager har en som er i garderoben og tar imot. Hvorfor ble du sittende istedet for å dra med en gang? Om du satte deg ned trodde hun kanskje du skulle prate/spørre om noe? Det med håret høres helt fjernt ut at noen har sagt, nesten vanskelig å tro på... Anonymkode: 02149...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:26 #22 Del Skrevet i går, 19:26 Det er vel heller motsatt, stusser på at enkelte foreldre ikke har spenner i håret eller klipper litt når de ser at håret konstant faller i øynene på barnet. Hvis ped.leder skulle hjem, og satt og ventet etter at jenta di sprang inn så tenker jeg virkelig at hun bare ville hjelpe og tenkte videre, ok ikke mitt problem når det ikke gikk. Melder ikke til barnevern for tøyseting, og slikt er tøyseting. Om de mener noe er galt så er dette slikt man prøver å veilede selv på heller. Ikke at de virker spesielt smarte med de kommentarene om hårfattig Anonymkode: 49f40...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet i går, 19:30 #23 Del Skrevet i går, 19:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er jeg enig i. Det er bare en del kommentarer som gjør at jeg ikke helt føler meg komfortabel. Dette handler om ting som ikke er relevant for oppvekst hos barnet, men som går på hårstil og slike ting på barnet. Anonymkode: 740ce...132 Som hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå