AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Leverer datteren min som normalt, og ped.leder imøtekommer datteren min når jeg leverer henne, men blir fortsatt sittende på benken å se hva jeg gjør etter hun løper inn. Når jeg henter, slår datteren min seg vrang og vil ingenting mens jeg prøver alt jeg kan for å få på henne tøy. Det ender opp med at ped.leder må bryte inn uten noe nytte der heller, mens den andre pedagogisk lederen observerer. Har opplevd en del rare ting de har sagt tidligere, at jeg føler meg litt uglesett. Er dette normalt, eller overtenker jeg her? De sa ingenting. Anonymkode: 740ce...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Tenker det er godt de følger med... Anonymkode: 7db36...c7b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Leverer datteren min som normalt, og ped.leder imøtekommer datteren min når jeg leverer henne, men blir fortsatt sittende på benken å se hva jeg gjør etter hun løper inn. Når jeg henter, slår datteren min seg vrang og vil ingenting mens jeg prøver alt jeg kan for å få på henne tøy. Det ender opp med at ped.leder må bryte inn uten noe nytte der heller, mens den andre pedagogisk lederen observerer. Har opplevd en del rare ting de har sagt tidligere, at jeg føler meg litt uglesett. Er dette normalt, eller overtenker jeg her? De sa ingenting. Anonymkode: 740ce...132 Det var litt ekkelt ja.. hvordan er de om bf eller besteforeldre henter? Anonymkode: 76824...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Det skal vel litt mer til for å være uglesett Anonymkode: 47482...3bf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var litt ekkelt ja.. hvordan er de om bf eller besteforeldre henter? Anonymkode: 76824...722 Barnefar bor 3 timer unna, så han henter ikke. Har ikke hørt noe annet fra besteforeldre heller når de henter enn at jenteungen er glad for å se dem 😊 Anonymkode: 740ce...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skal vel litt mer til for å være uglesett Anonymkode: 47482...3bf Ja, det er jeg enig i. Det er bare en del kommentarer som gjør at jeg ikke helt føler meg komfortabel. Dette handler om ting som ikke er relevant for oppvekst hos barnet, men som går på hårstil og slike ting på barnet. Anonymkode: 740ce...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Leverer datteren min som normalt, og ped.leder imøtekommer datteren min når jeg leverer henne, men blir fortsatt sittende på benken å se hva jeg gjør etter hun løper inn. Når jeg henter, slår datteren min seg vrang og vil ingenting mens jeg prøver alt jeg kan for å få på henne tøy. Det ender opp med at ped.leder må bryte inn uten noe nytte der heller, mens den andre pedagogisk lederen observerer. Har opplevd en del rare ting de har sagt tidligere, at jeg føler meg litt uglesett. Er dette normalt, eller overtenker jeg her? De sa ingenting. Anonymkode: 740ce...132 Er det HVER gang du henter barnet slår seg vrang? Uansett er det du som overtenker. ALLE barn slår seg vrang av og til. Mine og. Og da føler jeg meg og uglesett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Leverer datteren min som normalt, og ped.leder imøtekommer datteren min når jeg leverer henne, men blir fortsatt sittende på benken å se hva jeg gjør etter hun løper inn. Når jeg henter, slår datteren min seg vrang og vil ingenting mens jeg prøver alt jeg kan for å få på henne tøy. Det ender opp med at ped.leder må bryte inn uten noe nytte der heller, mens den andre pedagogisk lederen observerer. Har opplevd en del rare ting de har sagt tidligere, at jeg føler meg litt uglesett. Er dette normalt, eller overtenker jeg her? De sa ingenting. Anonymkode: 740ce...132 De ser vel på samspillet mellom deg og barnet? Ville spurt meg her om de holder på å bygge opp under en bekymringsmelding til bv? Anonymkode: c969c...3cb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Leverer datteren min som normalt, og ped.leder imøtekommer datteren min når jeg leverer henne, men blir fortsatt sittende på benken å se hva jeg gjør etter hun løper inn. Når jeg henter, slår datteren min seg vrang og vil ingenting mens jeg prøver alt jeg kan for å få på henne tøy. Det ender opp med at ped.leder må bryte inn uten noe nytte der heller, mens den andre pedagogisk lederen observerer. Har opplevd en del rare ting de har sagt tidligere, at jeg føler meg litt uglesett. Er dette normalt, eller overtenker jeg her? De sa ingenting. Anonymkode: 740ce...132 Aldri opplevd at noen bryter inn når jeg driver med henting, men kan det være barnet de observerer? Har du hatt utviklingssamtale med ped.leder? Hvis det er noe de stusser på så burde de jo ta det opp med deg. Bruker du lang tid på levering og henting? Pleier det å være vanskelig ved henting? Kan være mange ting, og kan være ingenting annet enn at de vil hjelpe deg 😅 Jeg har et barn som hadde en periode hvor levering og henting var helt krise, endte ofte opp med at jeg bare måtte ta ungen under arma å bære ut, tvinge i bilstol mens ungen hylskrek, foreldre snudde seg etter oss på parkeringsplassen.. men hva skal jeg gjøre? Drite i å ta kampen og risikere å bruke 2 timer på henting, og i tillegg lære ungen til at det bare er å skrike høyt nok så gir mamma etter? Nei. Anonymkode: b0b57...af9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Jajakvinne12 skrev (Akkurat nå): Er det HVER gang du henter barnet slår seg vrang? Uansett er det du som overtenker. ALLE barn slår seg vrang av og til. Mine og. Og da føler jeg meg og uglesett. Nei, absolutt ikke hver gang. Første gangen i dag på en god stund faktisk at det var ille. Anonymkode: 740ce...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri opplevd at noen bryter inn når jeg driver med henting, men kan det være barnet de observerer? Har du hatt utviklingssamtale med ped.leder? Hvis det er noe de stusser på så burde de jo ta det opp med deg. Bruker du lang tid på levering og henting? Pleier det å være vanskelig ved henting? Kan være mange ting, og kan være ingenting annet enn at de vil hjelpe deg 😅 Jeg har et barn som hadde en periode hvor levering og henting var helt krise, endte ofte opp med at jeg bare måtte ta ungen under arma å bære ut, tvinge i bilstol mens ungen hylskrek, foreldre snudde seg etter oss på parkeringsplassen.. men hva skal jeg gjøre? Drite i å ta kampen og risikere å bruke 2 timer på henting, og i tillegg lære ungen til at det bare er å skrike høyt nok så gir mamma etter? Nei. Anonymkode: b0b57...af9 De har ikke sagt noen ting nei. Det pleier å gå enkelt for seg, og bruker ikke lang tid. Regner med det bare er derfor, ja. Men man føler seg litt redd for å gjøre eller si noe feil i en slik setting. Anonymkode: 740ce...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er bare en del kommentarer som gjør at jeg ikke helt føler meg komfortabel. Dette handler om ting som ikke er relevant for oppvekst hos barnet, men som går på hårstil og slike ting på barnet. Hvafornoe? Hvorfor bryr de seg om håret hennes, hvis den ikke er til hinder for normal lek, og du ikke har pålagt dem noen spesiell - eh - oppfølging av frisyren? Hva er "slike ting"? Påkledning? Anonymkode: 67930...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden Vet ikke om jeg helt skjønte, hvilken benk sitter pedleder på når barnet går inn i barnehagen? Hos oss hjelper de aldri i garderoben når vi henter. Ser daglig barn som slår seg vrang (iblant er det min egen unge) 😄 Er det en liten barnehage siden de har tid til å hjelpe i garderoben i hentetiden? Anonymkode: 02149...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvafornoe? Hvorfor bryr de seg om håret hennes, hvis den ikke er til hinder for normal lek, og du ikke har pålagt dem noen spesiell - eh - oppfølging av frisyren? Hva er "slike ting"? Påkledning? Anonymkode: 67930...6f8 Har fått kommentarer av bhg at datteren min har det så fint i barnehagen, så jeg svarte at det var kjempe godt å høre hun trives så godt, så kommer hun ene «har hun det bra i barnehagen siden hun har det så bra her» også er hun litt hårfattig enda, og jeg fikk kommentarer av barnehagen at jeg burde barbere en 3-åring for at hårveksten skulle komme,for det hun hadde nå var ikke noe fint fikk jeg beskjed om. Dette kom ut av «ingenting og helt plutselig. Gikk da til frisøren for å høre, men frisøren syns dette med håret var super spesielt å trekke frem. Har bare fått gode tilbakemeldinger på samtaler med ped.leder tidligere. Anonymkode: 740ce...132 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke om jeg helt skjønte, hvilken benk sitter pedleder på når barnet går inn i barnehagen? Hos oss hjelper de aldri i garderoben når vi henter. Ser daglig barn som slår seg vrang (iblant er det min egen unge) 😄 Er det en liten barnehage siden de har tid til å hjelpe i garderoben i hentetiden? Anonymkode: 02149...e57 Hei! Nei, det går en del barn der, men ped.leder skulle til å gå hjem da hun så at jeg sleit litt. Håper det var for å hjelpe 😊 Anonymkode: 740ce...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke om jeg helt skjønte, hvilken benk sitter pedleder på når barnet går inn i barnehagen? Hos oss hjelper de aldri i garderoben når vi henter. Ser daglig barn som slår seg vrang (iblant er det min egen unge) 😄 Er det en liten barnehage siden de har tid til å hjelpe i garderoben i hentetiden? Anonymkode: 02149...e57 Hun satt da på den andre benken ved siden av meg og ble sittende, selvom barnet gikk inn. Anonymkode: 740ce...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden En barberer ikke håret på en tre år gammel jente sånn uten videre! 😱🫣 Det kan jo gi store traumer for enkelte barn. Noen har veldig tynt hår som barn. For mange av dem så går det seg til, men ikke for alle, og sånn er det. Kam fortsatt ha en spenne i luggen, et hårbånd eller lignende om hun ønsker det, også gir en det tid. Det hele høres spesielt ut. Alle har dager da barna slår seg vrange. Det er en del av gamet. De er særlig slitne på slutten av dagen. Helt normalt. Prøv å gå med hevet hode, og vær den trygge mammaen du er for barnet ditt, så forhåpentligvis så går det meste seg til. Om ikke be om en samtale med pedleder. Per nå hadde jeg ventet litt med det da, men hadde gjerne nevnt det med håret på en samtale det passet å ta det opp, som ved forberedelse til overgang til ny avdeling. Det er gjerne en sånn samtale nå til våren? Håper det ordner seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De ser vel på samspillet mellom deg og barnet? Ville spurt meg her om de holder på å bygge opp under en bekymringsmelding til bv? Anonymkode: c969c...3cb Må du gi deg Anonymkode: c1b47...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): så kommer hun ene «har hun det bra i barnehagen siden hun har det så bra her» ? Mente du hjemme? AnonymBruker skrev (13 minutter siden): også er hun litt hårfattig enda, og jeg fikk kommentarer av barnehagen at jeg burde barbere en 3-åring for at hårveksten skulle komme,for det hun hadde nå var ikke noe fint fikk jeg beskjed om Herlighet, de må ha få utfordringer i den barnehagen. Det er mange treåringer som ikke har mye hår, og det er ikke sånn at det blir mye bedre hvis det hun har, barberes bort. Utrolig sært å henge seg opp i. Anonymkode: 67930...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #20 Del Skrevet 16 timer siden De ville vel bare hjelpe deg da Anonymkode: c1b47...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå