AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Det er en mann på treningsstudioet hvor jeg trener, som jeg ser at har tittet på meg. Han smilte til meg sist, og jeg har en følelse av av at han synes jeg er søt/tiltrekkende. Jeg liker kvinner og har omtrent kun vært med kvinner. Har allikevel fått en seksuell fantasi om denne mannen. Nå har jeg rett og slett lyst til å si det til han! Si at jeg liker kvinner, men hadde en liten fantasi om han, at jeg håper han tar det som et kompliment, og ønske han videre god trening. Hva hadde du tenkt om noen sa det til deg? Jeg tenker at det er litt crazy, men allikevel kun hyggelig🤭😬 Anonymkode: 8c712...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Del Skrevet 13. januar Dytter denne! Anonymkode: 8c712...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Kjør på Anonymkode: 34e81...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar for meg er det ikke lett å ikke se på deg, men forstår deg. men vær deg selv og vil du ha kontakt så gjør det og syns du han ser ekstremt mye på deg så kan du bare gi han fingeren. da tenker jeg han slutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar Jeg synes det høres helt teit ut å fortelle han om en fantasi du har hatt, for så å ikke ønske noe mer kontakt. 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar Jeg hadde syntes det hadde vært fullstendig upassende, uinteressant og ekkelt. Anonymkode: fc211...64a 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er en mann på treningsstudioet hvor jeg trener, som jeg ser at har tittet på meg. Han smilte til meg sist, og jeg har en følelse av av at han synes jeg er søt/tiltrekkende. Jeg liker kvinner og har omtrent kun vært med kvinner. Har allikevel fått en seksuell fantasi om denne mannen. Nå har jeg rett og slett lyst til å si det til han! Si at jeg liker kvinner, men hadde en liten fantasi om han, at jeg håper han tar det som et kompliment, og ønske han videre god trening. Hva hadde du tenkt om noen sa det til deg? Jeg tenker at det er litt crazy, men allikevel kun hyggelig🤭😬 Anonymkode: 8c712...b4a Upassende Anonymkode: b5e12...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er en mann på treningsstudioet hvor jeg trener, som jeg ser at har tittet på meg. Han smilte til meg sist, og jeg har en følelse av av at han synes jeg er søt/tiltrekkende. Jeg liker kvinner og har omtrent kun vært med kvinner. Har allikevel fått en seksuell fantasi om denne mannen. Nå har jeg rett og slett lyst til å si det til han! Si at jeg liker kvinner, men hadde en liten fantasi om han, at jeg håper han tar det som et kompliment, og ønske han videre god trening. Hva hadde du tenkt om noen sa det til deg? Jeg tenker at det er litt crazy, men allikevel kun hyggelig🤭😬 Anonymkode: 8c712...b4a Høres teit ut. Ikke plag han. Høres også ut som du ikke er helt sikker på legningen din. Anonymkode: f4209...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar Si det til ham, hvis du vil ligge med ham. Hvis ikke er det bare å plage ham. Anonymkode: f907a...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar At en vilt fremmed fortalte meg at jeg så bra ut hadde jeg nok tatt som et kompliment. Om noen ville ha meg som mat for sine seksuelle fantasier er heller ikke noe problem, men jeg ville kanskje syntes det var litt kleint å bli fortalt det av en ukjent person. Og ja, litt crazy, og ikke nødvendigvis på en god måte. I alle fall om det var noen jeg ikke var interessert i eller som faktisk var interessert i meg. For øvrig, jeg smiler til (og ser på) mennesker på treningssenter og ellers støtt og stadig, det er bare sånn jeg er. I de aller, aller fleste tilfellene er jeg kun ute etter et smil tilbake, ikke sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #11 Del Skrevet 14. januar Hadde ikke vært så fan av å få høre "jeg er lesbisk, men du er såpass kjekk at jeg har fantasert om deg". Det gir meg ingenting. Kan vi ligge, så er det noe annet Anonymkode: 7d913...d21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #12 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er en mann på treningsstudioet hvor jeg trener, som jeg ser at har tittet på meg. Han smilte til meg sist, og jeg har en følelse av av at han synes jeg er søt/tiltrekkende. Jeg liker kvinner og har omtrent kun vært med kvinner. Har allikevel fått en seksuell fantasi om denne mannen. Nå har jeg rett og slett lyst til å si det til han! Si at jeg liker kvinner, men hadde en liten fantasi om han, at jeg håper han tar det som et kompliment, og ønske han videre god trening. Hva hadde du tenkt om noen sa det til deg? Jeg tenker at det er litt crazy, men allikevel kun hyggelig🤭😬 Anonymkode: 8c712...b4a Du sier til ham at du kunne tenke deg å ha sex med ham, men så vil du ikke allikevel. Hadde jeg vært den mannen, synes jeg det ville vært veldig rart og vanskelig. Ville blitt bare rot i mitt hode. Jeg synes du skal la det være med fantasien og ikke si noe til ham. Ikke ert ham heller ved å gi ham oppmerksomhet. Er han ikke en aktuell partner for deg, så la ham være helt i fred. Anonymkode: 89855...8c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stgirl Skrevet 14. januar #13 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 19.11): Det er en mann på treningsstudioet hvor jeg trener, som jeg ser at har tittet på meg. Han smilte til meg sist, og jeg har en følelse av av at han synes jeg er søt/tiltrekkende. Jeg liker kvinner og har omtrent kun vært med kvinner. Har allikevel fått en seksuell fantasi om denne mannen. Nå har jeg rett og slett lyst til å si det til han! Si at jeg liker kvinner, men hadde en liten fantasi om han, at jeg håper han tar det som et kompliment, og ønske han videre god trening. Hva hadde du tenkt om noen sa det til deg? Jeg tenker at det er litt crazy, men allikevel kun hyggelig🤭😬 Anonymkode: 8c712...b4a Er du mann selv, eller kvinne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:21 #14 Del Skrevet søndag kl 19:21 Jeg tror det hadde blitt litt vanskelig. Jeg ksn lett smile til folk bare for å være hyggelig. Selv om de ser fine og søte ut, er jeg ikke ute etter forhold. Jeg er gift og har tenkt å fortsette å være det.😀 Anonymkode: 03c5c...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå