Gå til innhold

Sylvi vil lete etter olje i 100 år om nødvendig.

Kapt.Chat

Anbefalte innlegg

Chupacabra skrev (40 minutter siden):

Det jobbes på spreng over hele kloden for å finne alternative energikilder. Også av land som har mye større forutsetninger til å utvikle dette enn Norge.

Det viser seg at det ikke er bare å knipse med fingrene og bestemme at man skal finne opp dette.

Så langt er det ikke noe som kan konkurrere med olje.

Så fordi det ikkje er lett skal vi legge oss på rygg og gi opp , bestemme på forhånd at vi må pumpe opp olje i 100 år ? 

Eg legger merke til at Sylvi kun vil pumpe opp olje om det er nødvendig . Det er jo ingen nyhet i at Norge er avhengig av olje og at OM nødvendigheten er der vil vi fortsette med det. Poenget mitt er at selv om olje er det enkleste og mest indoktrinerte er det ikkje sikkert at det er 100 % nødvendig. Iallefall ikkje i 100 år til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yolo678 skrev (8 minutter siden):

Så fordi det ikkje er lett skal vi legge oss på rygg og gi opp , bestemme på forhånd at vi må pumpe opp olje i 100 år ? 

Eg legger merke til at Sylvi kun vil pumpe opp olje om det er nødvendig . Det er jo ingen nyhet i at Norge er avhengig av olje og at OM nødvendigheten er der vil vi fortsette med det. Poenget mitt er at selv om olje er det enkleste og mest indoktrinerte er det ikkje sikkert at det er 100 % nødvendig. Iallefall ikkje i 100 år til. 

Sylvi rir bølgen av folk som er redde for å gi slipp på suttekluten olja er blitt. Fort gjordt å bli blind av redsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (56 minutter siden):

Det jobbes på spreng over hele kloden for å finne alternative energikilder. Også av land som har mye større forutsetninger til å utvikle dette enn Norge.

Det viser seg at det ikke er bare å knipse med fingrene og bestemme at man skal finne opp dette.

Så langt er det ikke noe som kan konkurrere med olje.

Yolo678 skrev (11 minutter siden):

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...