AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Har to barn som ikke spiser så mye protein i løpet av dagen, og kunne tenkt meg noen tips til matvarer eller noe jeg kan lage og putte i matpakken deres. Noen som har tips til proteinrik mat som barna elsker?☺️ Anonymkode: cf24c...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Omelett med ost og skinke. Rundstykker som inneholder cottage cheese. Anonymkode: bef82...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Egg, ost og skinke. Anonymkode: aa521...5f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Lur inn cottage cheese i alt mulig. Proteinpannekaker, eggerøre, eggmuffins med skinke eller kylling. Små kyllingspyd fungerer ofte for barn, gøy å spise. Anonymkode: 4379a...536 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har to barn som ikke spiser så mye protein i løpet av dagen, og kunne tenkt meg noen tips til matvarer eller noe jeg kan lage og putte i matpakken deres. Noen som har tips til proteinrik mat som barna elsker?☺️ Anonymkode: cf24c...697 Småspiste små mennesker, her, de får proteinbrød med glutenfrie (det trenger du neppe?) havregryn. Brødspisingen har tatt seg opp etter at proteinbrød ble laget første gang. Bytter ut litt av havregrynene med malte mandler så får vi i oss litt sporstoffer samtidig. Anonymkode: 051a8...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Omeletter laget i muffinsformer. Fyll med det de liker. Ost, fløte, kjøttdeig, skinke osv. Oopsie-lapper Carnivore-brød Anonymkode: 69a1f...926 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Hva spiser de? Det er veldig forskjellig hva barn spises.... Til tantebarnet mitt så lager jeg wraps med fetaost, kylling/kalkun, pesto, revet gulrot, isbergsalat og ruccola. Eller proteinrundstykker med smøreost, spekekinke og ruccola. Anonymkode: b245e...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Proteinrikt bananbrød er en hit her. Jenta mi spiser lettest søtlige matpakker (tilsetter aldri sukker). Lager dette og erstatter sirup med 2 ss honning. Jeg varierer det også med å tilsette f.eks valnøtter, 100% kakaosjokolade. Hun liker å ha smør og rørte jordbær på, eller snøfrisk og jordbær.https://matkanalen.tv/serier/emilie-nereng/verdens-beste-bananbrod/ Anonymkode: df55a...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har glutenmel i matpakkebrødet mitt, så det har et høyt proteininnhold. Fikk idéen da jeg så innholdsfortegnelsen på et kjøpebrød som heter proteinbrød. Kjøper melet på helsekostbutikk. Funker også å ha glutenmel i pannekaker, scones og vafler. Ellers er linsesalat med en enkel dressing cool. Med brød til. Anonymkode: b3280...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Budsjett? Klemmeposer med skyr er dyrt i lengden men har man økonomi til det så... Bare å legge den med fryseelement i en pose så holder den seg kald. Er de glad i makrell i tomat send med en sånn liten boks på 100g, det pleide jeg å spise. Kokt egg, cottagecheese rundstykker med ost og skinke. Nøytral proteinpulver kan også brukes i brød, pannekaker, smoothie. Anonymkode: 968b4...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Egg stinker som matpakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Bananlapper lagd med banan, havregryn, linser, litt bakepulver og vann for å justere tykkelsen som de spiser med chiasyltetøy(bringebær, chiafrø og dadler) og en eller annen form for nøttesmør. Linsewraps(lagd med linser og vann) med hummus og grønnsaker. jeg legger også med en liten boks med nøtter og ristet kikerter. Anonymkode: 1b4fd...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #13 Del Skrevet 14 minutter siden Fiskekaker, fiskepinner i lompe, crabsticks, kokt egg, omelett, kjøttkaker, falafel, yoghurt, cottage cheese, middagsrester. Jeg prøver også å skjære tynne skiver, så andelen proteinrikt pålegg blir høyere. I tillegg får de ofte speilegg eller annen proteinrik mat til kveldsmaten. Mitt småspiste barn får også ekstra smør på skivene, i håp om at vekta snart skal øke igjen. Anonymkode: 54558...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå