AnonymBruker Skrevet 13. januar #21 Del Skrevet 13. januar Du svarer ikke ang hygiene, TS. Anonymkode: c16f9...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #22 Del Skrevet 13. januar Er det lenge siden du gikk på vdg skole? Hvis det har gått flere år, ville jeg anbefalt å legge dette bak deg framfor å overtenke. Anonymkode: 0b088...136 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #23 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du antar så mye.... Det er veldig endimensjonalt. Det er det som er så trist med slike som TS, som tror at de bare flytter bort fra henne. Og slike som deg, som tror at alle søker til venner. Mens sannheten er at mange bare føler for litt endring, en bedre plass i forhold til egne preferanser. Alt fra at man lettere vil kunne snike seg ut på toalettet fordi man sliter under mensen. Ser dårlig, men ikke vil innrømme at man trenger briller. Er sensitiv, og sliter med bevegelser i sidesynet. Forsøker å forbedre lærerens inntrykk, med å være mer aktiv, eller rett og slett bare lærer bedre med litt endringer. Og alt dette fører til at de konsentrerer seg bedre, og gjør det bedre på skolen. Anonymkode: 441d8...89d Jeg tenker at dette er naivt og tro. Jeg hadde kanskje trodd på det om det var på høgskole/universitet. Anonymkode: 376ee...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #24 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det lenge siden du gikk på vdg skole? Hvis det har gått flere år, ville jeg anbefalt å legge dette bak deg framfor å overtenke. Anonymkode: 0b088...136 Det var 20 år siden. Anonymkode: 9a5c0...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #25 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du svarer ikke ang hygiene, TS. Anonymkode: c16f9...6e6 Aldri noen som klagde på lukt. Anonymkode: 9a5c0...4fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #26 Del Skrevet 14. januar Som en som byttet hyppig plass: - venner som satt et annet sted/hadde fått ny venn jeg ville sitte ved - likte ikke sitte i midten eller foran - sted hvor det var lettere å jukse med lapper i pennalet i forhold til hvor læreren satt - personen foran var urolig, spiste i timen, lagde lyder/snakka med sidemann og det var forstyrrende. Dette gjaldt både venner og bekjente/mindre kjente. - flytta meg bort fra personer som spiste mat som luktet veldig Flytta meg aldri fordi jeg mislikte noen eller det var noe galt med de sånn sett. Men ja det "kan" jo ha vært deg hvis du er urolig eller spiser mat som lukter. Anonymkode: c5a18...c42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #27 Del Skrevet 14. januar Så vondt å høre, trådstarter♥️ I den alderen er nok mange veldig lite flinke til å se dem rundt seg, for det å være en del av gjengen er så viktig. Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg ville ha satt meg sammen med deg, sånn er jeg i dag, som 39-åring. Men for 20 år siden gikk jeg i klasse med ei som var mye alene, og jeg skulle gjerne spolt tilbake og vært mer inkluderende. Jeg håper du har venner i dag. Om ikke så er det mange som møter venner gjennom online spill, som for eksempel sønnen min som er 13 og har Asperger. Han var mye alene og ensom før han begynte å game. Det har blitt redningen her😊♥️ Anonymkode: 96ce1...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #28 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var 20 år siden. Anonymkode: 9a5c0...4fe Gnager du på dette fordi du føler deg ensom i nåtid og sliter med å skape vennskap og vil forstå for å løse problemet? Eller gnager du på det fordi du ubevisst er avhengig av følelsen det skapte? (Hjernene vår blir faktisk avhengig av lidelse, og vi må aktivt bryte disse tankemønsterne ellers fortsetter det i det uendelige) Anonymkode: 12da0...7a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #29 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker at dette er naivt og tro. Jeg hadde kanskje trodd på det om det var på høgskole/universitet. Anonymkode: 376ee...1fe Folk flest er opptatt av sitt. Og bryr seg ikke mye om deg. Det er ikke naivt, men fakta. Hadde du og TS innsett det, så hadde dere levd mye bedre liv, med trygge og mange relasjoner. Anonymkode: 441d8...89d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #30 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som en som byttet hyppig plass: - venner som satt et annet sted/hadde fått ny venn jeg ville sitte ved - likte ikke sitte i midten eller foran - sted hvor det var lettere å jukse med lapper i pennalet i forhold til hvor læreren satt - personen foran var urolig, spiste i timen, lagde lyder/snakka med sidemann og det var forstyrrende. Dette gjaldt både venner og bekjente/mindre kjente. - flytta meg bort fra personer som spiste mat som luktet veldig Flytta meg aldri fordi jeg mislikte noen eller det var noe galt med de sånn sett. Men ja det "kan" jo ha vært deg hvis du er urolig eller spiser mat som lukter. Anonymkode: c5a18...c42 Nå husker jeg at jeg en gang flyttet meg fordi hun bak meg hadde tidenes mest irriterende hoste når hun var småsyk om vinteren. Ingenting i mot henne, vi var mye sammen, og gode venninner. Men jeg klarte bare ikke å ha den hosten rett bak meg. En annen gang var det lav vårsol, så selv om jeg foretrakk vinduet, så trakk jeg lengre inn i rommet. Ingen hukommelse om hvem som satt rundt meg den gangen. Anonymkode: 441d8...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #31 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har asperger og forstår meg ikke på folk. Skjønner ikke logikken eller noen ting? Kom til å tenke på noe på videregående i 1 klasse. Vi hadde to klasserom som vi byttet mellom. Etter et par måneder flyttet de som satt på pultene både foran og bak meg til en annen plass som ble ledig (fordi noen sluttet). Og det skjedde i BEGGE klasserommene? Var jeg så mislikt? Anonymkode: 9a5c0...4fe Jeg tror nok ikke det var mot deg, hvor nær var du de som flyttet? jeg tenker de hadde gode venner på nabopultene der de flyttet og at de derfor flyttet. Evt at de heller ville sitte lenger bak eller lenger fremme fordi de foretrakk det. Anonymkode: 6f743...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #32 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Folk flest er opptatt av sitt. Og bryr seg ikke mye om deg. Det er ikke naivt, men fakta. Hadde du og TS innsett det, så hadde dere levd mye bedre liv, med trygge og mange relasjoner. Anonymkode: 441d8...89d Jeg har da trygge og gode relasjoner. Tenker at man får kalle en spade for en spade . Hvis TS ikke hadde noen relasjon med dem så var det sikkert derfor. Anonymkode: 376ee...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. januar #33 Del Skrevet 14. januar Kan du ha luktet vondt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #34 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har da trygge og gode relasjoner. Tenker at man får kalle en spade for en spade . Hvis TS ikke hadde noen relasjon med dem så var det sikkert derfor. Anonymkode: 376ee...1fe Er du så endimensjonal. Eller er du bare ute etter å få TS til å føle seg dårlig? Anonymkode: 441d8...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. januar #35 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Aldri noen som klagde på lukt. Anonymkode: 9a5c0...4fe Men det er ikke så vanlig at folk sier fra om det. Vi bare unngår den som lukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #36 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du så endimensjonal. Eller er du bare ute etter å få TS til å føle seg dårlig? Anonymkode: 441d8...89d Nei, men siden TS spør kan man være ærlig. Jeg mener ikke at det er rett å gjøre, men at på vgs er det slik man gjør! Anonymkode: 376ee...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå