AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Noen her som har erfaring med Fontenehuset? Vil du anbefale det? Anonymkode: 164b2...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Anonymkode: 164b2...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #3 Del Skrevet 17 minutter siden Nei, jeg anbefaler det ikke. Det er skrevet flere tråder om samme tema, så det er bare å skrive opp «Fontenehuset» i søkefeltet. Nå er tilbudene ganske ulike her i Norge, og de som går der kan ha varierte vansker. Men du må være bevisst over at du kan møte på folk som soner samfunnsstraffen sin der, eller bruker Fontenehuset som en overgang fra fengsel til samfunnet. Du har likevel ikke rett på å vite hvorfor de er der. Jeg ble selv frarådet av min psykolog å gå der, fordi h*n mente at jeg var for oppegående og ressurssterk. Samt ønsker jeg ikke å risikere å møte noen som har sittet, eller sitter i fengsel for drapsforsøk. Anonymkode: f06db...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #4 Del Skrevet 12 minutter siden Anbefaler det ikke. Her i byen er det den samme klanen som går der fast. Vanskelig å komme inn i klanen. Meningsløse arbeidsoppgaver. Og som nevnt over så brukes det av folk som soner samfunnsstraff og de som får perm fra fengsel for å dra dit. Ønsker du å bli friskere på sikt og faktisk føle deg til nytte så velg noe annet. Anonymkode: 65ba8...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #5 Del Skrevet 11 minutter siden Anbefaler deg å lese et par andre tråder som har vært om det. Slik jeg forstår det kan det være nyttig for riktig målgruppe. Det er ikke stedet for mennesker som sliter med f.eks. depresjon eller angst, men ellers er oppegående. Da er det bedre å være frivillig i vanlige organisasjoner. Anonymkode: 2860d...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå