AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Jeg har i lengre tid hatt problemer med å få logget inn i Meny appen med trumf. Er det flere som har problemer? Har prøvd å slette den og installere på nytt, men det hjalp ikke. Anonymkode: 47663...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Del Skrevet 13. januar Ja, jeg hadde samme problem i flere uker og inntil for noen få dager siden. Nå er jeg inne igjen og skjønner ikke hvorfor selv. I mellomtiden fungerte det greit å scanne Trumf-koden fra Trumf-appen, men det var irriterende greier. Anonymkode: 6db8f...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 21.22): Ja, jeg hadde samme problem i flere uker og inntil for noen få dager siden. Nå er jeg inne igjen og skjønner ikke hvorfor selv. I mellomtiden fungerte det greit å scanne Trumf-koden fra Trumf-appen, men det var irriterende greier. Anonymkode: 6db8f...062 Jeg klarte å fikse det i dag. Jeg var allerede innlogget med trumf når jeg klikket på logg inn, klikket på logg inn med annen bruker og fylte inn alt på nytt og da gikk det. Veldig merkelig. Anonymkode: 47663...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå