AnonymBruker Skrevet i går, 20:18 #21 Del Skrevet i går, 20:18 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er mange små mennesker her inne som føler seg større gjennom å tråkke på andre mennesker og gjemme seg bak AnonymBruker. Det kunne vært kjempebra men menneskers sanne natur viser seg dessverre. Anonymkode: 1cd74...152 Ar mennesker viser sin sanne natur er jo kjempeflott. Da slipper vi disse tåkete greiene og Tuppen og Lillemor-nivå. Best å ha det rett på. Anonymkode: 8f210...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:23 #22 Del Skrevet i går, 20:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mangen ensomme bitre mennesker her som ikke kan hevde seg på andre områder i livet. Så de bruser med fjærene her inne istedenfor. Trist egentlig. Anonymkode: 8c524...cf5 Hva er trist med å ha et sted man kan blåse ut? Må jo være mye mer trist om de bare skal befinne seg i den tilværelsen du beskriver. Anonymkode: 8f210...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #23 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan kjenne igjen dette, er jo det samme med kommentarfelt generelt. Tror mange vil «misforstå» og krangle. I stedet for å forsøke å forstå, be om mer informasjon fra TS hvis noe er uklart, skal det bare hoppes til negative konklusjoner, dømmes og kritiseres. Ovenfra og ned holdning, utdriting, spydigheter og latterliggjøring. Noen ganger føler jeg meg som et litt dummere menneske etter å ha brukt litt tid her inne. Og før det påpekes, som det alltid gjøres; ja, vi vet at vi bare kan slutte å være her, men nå var det ikke det som var temaet… Anonymkode: 1a969...34a Barn og Familie er helt ekstremt. Har lest tråder om kvinner som er utslitte og har det ganske tøft i familiesituasjonen. Ingen ser ut til å forstå at følelser er reelle for de som føler dem og at ingen vet hvordan andre har det før de har gått i andres sko. Det de gjør er å angripe TS og si at hun får se til å ta seg sammen, henger seg opp i detaljer og misforstår med vilje. Typisk vil de si « hvis du sier at du gikk på do kl 08.15 den dagen, da betyr vel det at du ikke hadde stått opp fullt så tidlig som du sier, og da betyr vel det at du egentlig lyver, og hvis du lyver er det jo ikke rart barna dine krangler og gjør det dårlig på skolen. Kanskje du skal gå litt i deg selv, TS? Jeg hadde ikke orket å leve med en slik som deg! Jeg synes oppriktig synd på barna dine som har en mor som lyver. Dette var et eksempel på sinnsyke hersketeknikker som foregår der inne. Og enda bedre er de som ikke jobber, men skyter ned alle innlegg der mødre søker støtte fordi de er slitne etter lange dager i hamsterhjulet. Svaret på det er at de er dårlige mødre som jobber mye, og at de må hente før i barnehagen fordi barnehagen er ren mishandling. De har også en tendens til å dra opp at alt var bedre før og at unge i dag er ubrukelige. Og de som skriver om babytidens utfordringer, for eksempel med amming blir dømt hardt og lenge. De har nettopp født og er på det mest sårbare, også blir de regelrett mobbet og dømt Jeg forstår ikke hva slags mennesker dette er. De er så ondskapsfulle. Hadde de gått bak maske ute blant folk, mon tro hva de hadde funnet på. Det er skremmende Anonymkode: cc5a8...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden Nå skal det jo sies at enkelte tolker alt i verste mening også da. Selv er jeg en god diskusjonspartner i "real life", mens jeg her stadig blir "misforstått" her inne, og noen leser akkurat det de vil lese ut av det jeg skriver. Og nei, det skulle ikke være problemer med det skriftlige heller, det er åpenbart bare for å være vanskelig. De fleste gangene dette skjer, er når jeg velger å se ting fra en annen side enn "alle andre". Da er hylekoret igang, gitt. Dette er åpenbart ikke er diskusjonsforum, men en plass der folk går for å få medhold i egne meninger, ikke for å få andre syn på saken de tar opp. Og, når det er sagt, så mener jeg aldri, hverken her eller ute i det virkelige liv, at min mening er den riktige, men jeg prøver få folk til å måtte bruke de små grå for å tenke på andre muligheter og scenarier, og DET er visst ikke lov her inne.. Anonymkode: 55818...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ingen ser ut til å forstå at følelser er reelle for de som føler dem og at ingen vet hvordan andre har det før de har gått i andres sko. Men da bør vel de fleste etterhvert vite at man ikke skal legge ut slike ting her, hvis man ikke tåler ALT av tilbakemeldinger? Jeg vil jo ikke gå på et diskusjonsforum for å få støtte og medhold, iallefall ikke kvinneguiden av alle plasser. Kvinne er kvinne verst, er det ikke så? 🤪 Nei, ingen vet hvordan andre har det før de har gått i andres sko, men alle vet at hvis man prøver skoene til andre, så vil de mest sannsynlig ikke passe. Ergo, går man hit for å få meninger og råd, så vil man også få de som ikke passer akkurat deg. Anonymkode: 55818...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #26 Del Skrevet 15 timer siden Tror det kommer av at samfunnet ellers er så sensurert. Nordmenn må opptre politisk korrekt, ellers blir de dømt nord og ned. Anonymkode: feafc...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå