AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor gidder dere å sitte på kvinneguiden og gulpe og hate på folks innlegget? Som regel når folk legger opp en problemstilling eller et dilemma så får TS påpakk om at den er både ditten og datten av negative ting. Får helt bakoversveis over alt det stygge folk mener om ting de tydeligvis ikke burde mene noe om. Og SELVSAGT er jeg Anonym siden dette forumet er så fult av hat og gulp. Anonymkode: cac79...1d9 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Helt enig. KG er den perfekte plassen dersom man ønsker å miste troen på menneskeheten. Anonymkode: ee3c8...efb 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Kan kjenne igjen dette, er jo det samme med kommentarfelt generelt. Tror mange vil «misforstå» og krangle. I stedet for å forsøke å forstå, be om mer informasjon fra TS hvis noe er uklart, skal det bare hoppes til negative konklusjoner, dømmes og kritiseres. Ovenfra og ned holdning, utdriting, spydigheter og latterliggjøring. Noen ganger føler jeg meg som et litt dummere menneske etter å ha brukt litt tid her inne. Og før det påpekes, som det alltid gjøres; ja, vi vet at vi bare kan slutte å være her, men nå var det ikke det som var temaet… Anonymkode: 1a969...34a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Ja jeg gruer meg for å starte en tråd og lese svarene hvis jeg gjør det. Hadde vært mye mer aktiv hvis folk hadde vært litt hyggeligere. Anonymkode: ea59a...c06 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Man må ikke ta det så personlig. Jeg skrev om ufør venninne nylig. Ser folk omtrent sammenligner meg med Hitler, men jeg vet det ikke stemmer. Tror mange bruker kg for å få ut gruff. For min del blir det litt som å lese folks meninger om fiktive karakterer eller kjendiser, selv når det handler om meg. Ingen kjenner meg her, og det er umulig å fremstille seg helt riktig via en kort tekst. Noen innspill er gode, andre elendige. Men selv de elendige kan være underholdene. Fascinerende hvor forskjellig folk reagerer Anonymkode: 25e0c...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Det er mange små mennesker her inne som føler seg større gjennom å tråkke på andre mennesker og gjemme seg bak AnonymBruker. Det kunne vært kjempebra men menneskers sanne natur viser seg dessverre. Anonymkode: 1cd74...152 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor gidder dere å sitte på kvinneguiden og gulpe og hate på folks innlegget? Som regel når folk legger opp en problemstilling eller et dilemma så får TS påpakk om at den er både ditten og datten av negative ting. Får helt bakoversveis over alt det stygge folk mener om ting de tydeligvis ikke burde mene noe om. Og SELVSAGT er jeg Anonym siden dette forumet er så fult av hat og gulp. Anonymkode: cac79...1d9 Kanskje det er så enkelt at forum formatet ikke er noe for deg? Det er jo ett diskusjons forum. Det er ikke alltid at man er enig. Det er virkelig ikke noe å henge seg opp i. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg føler meg av og til truffet her inne, særlig av menn som snakker stygt om og til kvinner. Da kan jeg bli direkte ufin tilbake. Jeg har mye sinne mot en mann som behandlet meg veldig dårlig, så de som minner om han og hva han ville sagt får gjennomgå. Anonymkode: f9be5...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man må ikke ta det så personlig. Jeg skrev om ufør venninne nylig. Ser folk omtrent sammenligner meg med Hitler, men jeg vet det ikke stemmer. Tror mange bruker kg for å få ut gruff. For min del blir det litt som å lese folks meninger om fiktive karakterer eller kjendiser, selv når det handler om meg. Ingen kjenner meg her, og det er umulig å fremstille seg helt riktig via en kort tekst. Noen innspill er gode, andre elendige. Men selv de elendige kan være underholdene. Fascinerende hvor forskjellig folk reagerer Anonymkode: 25e0c...949 Jeg er av dem som ikke tar det personlig, men gud så irriterende det kan være likevel! Man kan skrive et helt uproblematisk innlegg der man ber om råd, og så får man svar fra noen som oppfatter det hele kjempenegativt og sporer av emnet helt fra starten. Da er det som regel kjørt for det emnet. Anonymkode: 22721...f50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor gidder dere å sitte på kvinneguiden og gulpe og hate på folks innlegget? Som regel når folk legger opp en problemstilling eller et dilemma så får TS påpakk om at den er både ditten og datten av negative ting. Får helt bakoversveis over alt det stygge folk mener om ting de tydeligvis ikke burde mene noe om. Og SELVSAGT er jeg Anonym siden dette forumet er så fult av hat og gulp. Anonymkode: cac79...1d9 Ja, ikke sant? Og veldig mye av både "hat" og "gulp" kommer fra nettopp anonyme. Ellers er jeg enig i at dette er et diskusjonsforum, diskusjon medfører uenighet, det må vi bare forholde oss til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Helt enig med ts, og det som gjør meg frustrert er når folk ikke leser det som ts skriver/svarer folk og så trekker de forhastede konklusjoner og kverulerer mot ts. Anonymkode: 9558f...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror det er sånn fordi de fleste har den personligheten. Anonymkode: cbf5d...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Kombinasjon av trolling og folk som kjeder seg😁 Anonymkode: b55a9...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Fordi det får folk til å føle seg litt bedre med seg selv i kanskje sånn fem minutter. Får ut litt frustrasjon. Anonymkode: c7cb9...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Sånn seriøst sett så er det stort sett bare anonyme brukere som står for alt oppgulpet,hatet og lignende her. Terskelen for å slenge dritt blir litt lavere når man er enda mer anonym. Når man har ett brukernavn å forholde seg til,kan man enkelt gå inn på profilen for å sjekke innleggene. Da kan man også lett se om personen faktisk er ett troll eller ikke. Det går ikke med anonyme brukere. Legger merke til at nesten alle i denne tråden også er anonyme brukere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Rosa Gnom skrev (41 minutter siden): Kanskje det er så enkelt at forum formatet ikke er noe for deg? Det er jo ett diskusjons forum. Det er ikke alltid at man er enig. Det er virkelig ikke noe å henge seg opp i. Uenighet er ikke noe problem, tenker jeg, det er vel mere måten man velger å være uenig på. «Jeg tenker ikke helt som deg, jeg tror det heller kan handle om sånn og slik», er noe ganske annet enn å stemple folk som idioter/Hitler osv 😅 Anonymkode: 1a969...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Uenighet er ikke noe problem, tenker jeg, det er vel mere måten man velger å være uenig på. «Jeg tenker ikke helt som deg, jeg tror det heller kan handle om sånn og slik», er noe ganske annet enn å stemple folk som idioter/Hitler osv 😅 Anonymkode: 1a969...34a Ja. Det er mye lettere å stemple folk med meninger de ikke har som anonymbruker. Terskelen blir ikke så høy. Denne tråden er ett perfekt eksempel på minuset med anonyme brukere. Så da må man nesten velge. Vil man fortsatt ha slikt oppgulp eller høyere kvalitet på forumet. Man kan ikke få begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Helt enig! Synes det er en del stygge svar rettet mot folk som har det vanskelig på "Kropp og helse" og "Barn og familie". Man trenger ikke å være enig med TS bestandig, men mange av svarene er jo ikke løsningsorienterte en gang, bare spark rettet mot noen som allerede ligger nede. Anonymkode: 4b48d...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Ja, tror ikke det at det er et diskusjonsforum som er problemet her, men mer hvordan folk benytter seg av å være ufyselige så fort de får muligheten. Enkelt eksempel: TS: "Har noen en god oppskrift på bløtkake?" KG-udyr: "Hva i H, klarer du ikke å google eller? Hvis du ikke engang klarer å google kommer du i hvertfall ikke till å klare å lage en bløtkake." Anonymkode: ee3c8...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor gidder dere å sitte på kvinneguiden og gulpe og hate på folks innlegget? Som regel når folk legger opp en problemstilling eller et dilemma så får TS påpakk om at den er både ditten og datten av negative ting. Får helt bakoversveis over alt det stygge folk mener om ting de tydeligvis ikke burde mene noe om. Og SELVSAGT er jeg Anonym siden dette forumet er så fult av hat og gulp. Anonymkode: cac79...1d9 Mangen ensomme bitre mennesker her som ikke kan hevde seg på andre områder i livet. Så de bruser med fjærene her inne istedenfor. Trist egentlig. Anonymkode: 8c524...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå