AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Kan det komme tsunami på vestlandet? Jeg har litt lyst å studere i Bergen til høsten, men har ikke lyst å miste alle tingene mine hvis det kommer tsunami. Anonymkode: dc2f5...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Del Skrevet 13. januar Det går sikkert fint, dagen det kommer en tsunami og drukner bergen, er den dagen noen lager film om det. Anonymkode: 020db...931 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Tror nok det vil gå bra… Anonymkode: a53b7...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 13. januar #4 Del Skrevet 13. januar Vet du hva, det er det ingen som vet, men man kan ikke slutte å leve livet sitt for noe som potensielt kan skje. Som å la vær å reise på butikken fordi det kan potensielt være en morder der f.eks. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 13. januar #5 Del Skrevet 13. januar Om du bor i innlandet eller rundt Oslo, er det langt større sjanse for at en elv flommer over enn at en tsunami tar knekken på Bergen. Om du i tillegg ikke bor helt ved vannkanten, vil du være ganske trygg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #6 Del Skrevet 13. januar Det er farlig å leve… Men risikoen for flodbølger i Bergen sentrum er ca ikke-eksisterende. Det er mye annet en kan bekymre seg over, men flodbølger står ikke på lista. Anonymkode: 66e51...772 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Del Skrevet 13. januar Har bodd på Vestlandskysten hele livet, har aldri opplevd flodbølger eller tsunami! Anonymkode: 0036f...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #8 Del Skrevet 13. januar 😂😂😂😂 unnskyld at jeg ler men av alle ting å være redd for?! Ikke bo midt i sentrum eller nær sjøen, så trenger du ikke uroe deg for dette ikke-eksisterende problemet. Anonymkode: 27bdd...b5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #9 Del Skrevet 13. januar Bergenserne kan du nok reellt bekymre deg for, de kan være skumlere enn en tsunami. Anonymkode: f2571...103 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #10 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det komme tsunami på vestlandet? Jeg har litt lyst å studere i Bergen til høsten, men har ikke lyst å miste alle tingene mine hvis det kommer tsunami. Anonymkode: dc2f5...832 Ikke studerer i Japan, de har Godzilla og det er mye farligere. Anonymkode: 24b8f...d08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #11 Del Skrevet 13. januar Kom til å tenke på denne nå 😂😂😂 Anonymkode: d3ece...9e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #12 Del Skrevet 13. januar 😂😂😂😂 Tsunami er det siste man trenger å bekymre seg om i Bergen/på Vestlandet Anonymkode: bebe6...0c7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #13 Del Skrevet 13. januar Det farligste med Bergen er bergenserne. Anonymkode: dfd48...75a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 13. januar #14 Del Skrevet 13. januar Det er liten fare for flom eller tsunami i Bergen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #15 Del Skrevet 13. januar Kan jo kanskje få et nytt Storegga ras, som førte til 40m høye flodbølger. Det er 8000 år siden sist, så jeg sitter ikke å holder pusten akkurat. Anonymkode: 657ac...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå