Gå til innhold

Hvor viktig er trang fitte? Er det mye bedre enn litt løsere ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med trange fitter klarer jeg ikke å vare mer enn et par minutter, så det å få damen til å komme først/samtidig under sex blir vrient. Foretrekker egentlig derfor en tranghet som er midt i på treet for forhold. 

En skikkelig trang fitte er derimot moro for meg om det bare er snakk om ONS.

Anonymkode: e4548...e65

Fordi det ikke betyr noe om hun kommer dersom det er ons? 

Anonymkode: e5528...4a9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Opplever at dette varierer fra situasjon til situasjon, og i forhold til hvor kåt kvinnen er. Det er også slik at de fleste jeg har vært med tilpasser seg. Jeg har god diameter, 15,5, så opplever at jeg må bruke litt tid på tilpasning, men så går det bra. Har kun møtt ei som har vært for 'slapp'. 

Har aldri møtt noen som har stygg fitte😀

Anonymkode: 81241...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen damer har ei kort, eller smal vagina. Du har flaks om det er plass til et par fingre eller en smal/kort kuk. 

Men det mange menn mener med trang fitte, er ei dame som respondenter seksuelt og kan knipe rundt ham. 

Anonymkode: 7cb5b...e63

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Noen damer har ei kort, eller smal vagina. Du har flaks om det er plass til et par fingre eller en smal/kort kuk. 

Men det mange menn mener med trang fitte, er ei dame som respondenter seksuelt og kan knipe rundt ham. 

Og jeg som trodde det var en dame som egentlig ikke er kåt, men har gått med på sex likevel og lar seg bli penetrert uten oppvarming...

Anonymkode: 790bb...474

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ærlig? Nei.

Anonymkode: b4f28...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en uvanlig holdning har jeg forstått, og så lurer menn på hvorfor så få kvinner er interessert i ons. 😉

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid artig med slike diskusjoner. Selvfølgelig kan kanskje noen kvinner konsekvent være svært trange eller videre enn normalen, men realiteten er jo at en og samme kvinne kan være både trang og vid ut fra en god del faktorer. Grad av kåthet, grad av avslapping/trygghet, hvor i syklusen hun er, med mer. Etter over 20 års samliv har vi vært borti alle grader av tranghet, fra umulig å trenge inn, så bedre oppvarming må til for å gå videre, til så lite friksjon (ofte på grunn av for vått) til at det beste er å tørke bort litt før man fortsetter. Min mann har en ganske konstant størrelse, så det er definitivt min kroppen som står for så enormt stor variasjon, ikke hans. 

Trangeste kvinner man kommer borti er antagelig kvinner som absolutt ikke er kåte og klare for sex, og kvinner med vaginisme. Det er ikke akkurat noe man burde klappe i hendene av å knulle på. Man burde tvert imot rygge tilbake og sørge for at sex kan oppleves bra for henne også.

I et langt samliv har man variasjonen fra trang til vid i en og samme kvinne. Om hverandre, i ulike grader av variasjon. Er ikke det ganske fantastisk? 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

alle kvinner føles trange for meg.

Anonymkode: 2053e...838

Snikskryt😉

Anonymkode: e1423...4ef

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Trang fitte er ett skikkelig pluss ❤️ sammen med en spretten rumpe og deilige pupper🤩🤩

Anonymkode: eaa0f...5e2

Yes!

Anonymkode: d6118...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei

Anonymkode: d6118...6bf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva om fitta er mindre pen og har usymmetriske indre lepper da? TS

Anonymkode: 68084...7d4

Spiller ingen rolle. Jeg velger dame ut i fra helt andre egenskaper enn symmetriske kjønnslepper. 

Min erfaring etter å ha vært gift i 25 år, det er at kroppen endrer seg. Pupper henger, magen kommer og går, fitta er våt, eller tørr, sexlysten er høy i perioder og lav i andre, hår er kort, eller langt, neglene røde og fine og slitte og stygge. Alt dette utseendemessige varierer hele tida selv om det er samma dame, men jeg elsker kona uansett, fordi hun er varm, snill, hyggelig, smart... og ikke minst, hun elsker meg enten jeg veier 90 eller 150 kilo. Det er fordi vi elsker ikke en kropp, men et menneske. Dere som bare løper etter utseende vil aldri klare å få til et langvarig forhold. Dere vil ende opp med barn her og der, mine og dine, ekser og plunder i hytt og pine. Dere må se forbi utseendet og inn i det gode og fine i mennesker. Først da har dere mulighet til å finne deres sjelevenn, livspartner og beste kamerat for resten av livet. Den dere kan etablere et trygt og fint hjem sammen med, til beste for dere selv, for deres barn og for alle andre rundt dere.

Anonymkode: f4ed0...1cf

• Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og jeg som trodde det var en dame som egentlig ikke er kåt, men har gått med på sex likevel og lar seg bli penetrert uten oppvarming...

Anonymkode: 790bb...474

Det håper jeg da virkelig ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tilgode å oppleve at fitten har vært for løs. Under orgasmen svulmer den så mye opp og kniper så hardt rundt pikken at der er umulig for meg ikke å komme.

Anonymkode: ba030...86a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mr John Holmes.

Anonymkode: 18a84...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan si at man ikke klarer å tenne en kvinne… uten å si at man ikke klarer å tenne en kvinne🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De aller fleste er da innenfor normalområdet, så om hun ikke er veldig trang gjør ingenting. Men så har man de helt på enden av skalaen som har veldig store, det gir naturligvis mindre friksjon og følelse, men etter min erfaring er det få som er problematisk svære

Anonymkode: 02ad7...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv for meg som liten mann er det mye som er viktigere enn akkurat det. Jeg kjenner jo stor forskjell på de jeg har vært med, selv om de har vært plaskvåte. Men det har ikke vært i nærheten av å være den viktigste faktoren for om sexen blir bra eller ikke. En av mine bedre har også vært ei jeg kanskje ikke egentlig passer så godt sammen med. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg på noen måte er John Holmes, men veldig trang er ingen fordel for min del. Man får det alltids til uansett, men det krever som regel innsats og glidemiddel, og en "kjappis" er helt uaktuelt. I tillegg må man ofte være mer forsiktig.

Har aldri opplevd at noen ikke har vært trange nok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det betyr ikke noe for meg, nei.

Trolltunge skrev (6 timer siden):

Ikke en uvanlig holdning har jeg forstått, og så lurer menn på hvorfor så få kvinner er interessert i ons. 😉

Svært uenig med deg her forresten. Majoriteten av kvinner har ONS/FF i min erfaring, til tross for all klagingen jeg hører om menn   fra blant annet disse samme kvinnene. Syntes det er helt fantastisk jeg😁

Anonymkode: e4548...e65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ville være særdeles hyklersk å benekte at tranghet er et kjempestort pluss når det kommer til sex. 

Anonymkode: 5475e...73e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...