Gå til innhold

Hvor viktig er trang fitte? Er det mye bedre enn litt løsere ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helt ærlig mannnfolk!

Anonymkode: 68084...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er egentlig bare viktig hvis mannen har lite utstyr. 

Anonymkode: e5528...4a9

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er egentlig bare viktig hvis mannen har lite utstyr. 

Anonymkode: e5528...4a9

Noe de aller fleste ikke har...

Anonymkode: d6118...6bf

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt underordnet hva slags fitte dama har. Det er resten av dama som betyr noe, og da spesielt de indre kvaliteter som personlighet, væremåte, intelligens, verdier, psykisk helse og alt det som virkelig betyr noe for oss som tenker med det øverste hodet, og ikke det som henger og dingler mellom beina.

Anonymkode: f4ed0...1cf

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trang fitte er ett skikkelig pluss ❤️ sammen med en spretten rumpe og deilige pupper🤩🤩

Anonymkode: eaa0f...5e2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trang fitte er ett skikkelig pluss ❤️ sammen med en spretten rumpe og deilige pupper🤩🤩

Anonymkode: eaa0f...5e2

Hvordan kjennes trang fitte ut på pikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan kjennes trang fitte ut på pikken?

Kan da fitts være mindre pen om den er trang? Eller er det da turn off?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er helt underordnet hva slags fitte dama har. Det er resten av dama som betyr noe, og da spesielt de indre kvaliteter som personlighet, væremåte, intelligens, verdier, psykisk helse og alt det som virkelig betyr noe for oss som tenker med det øverste hodet, og ikke det som henger og dingler mellom beina.

Anonymkode: f4ed0...1cf

Hva om fitta er mindre pen og har usymmetriske indre lepper da? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ett spørsmål som det ikke finnes en fasit på. Jeg vet jeg ikke er trang før jeg har aldri opplevd at mannen ikke får plass, men noen kommer raskt og noen bruker lang tid, så antar den føles forskjellig fra penis til penis🤷‍♀️ 

Eksen var forholdsvis velutstyrt og klaget på at jeg var for våt, men tror han prøvde å sku sine ereksjonsproblemer over på meg, så det var min feil at han mistet ereksjonen. Aldri opplevd det som et problem, ei heller med mindre peniser. 

Selv han med den minste penisen jeg har sett hadde ikke problemer med å komme, så da var det vel greit nok🤪

Anonymkode: ee913...a43

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn bryr seg ikke om det, bare umodne gutter. Har du først fått en man til sengs skal det helt sykt mye til for at han mister tenningen. Usymmetriske kjønnslepper er hvertfall ikke en grunn noen mann har oppgitt som dealbraker på sex. Noen sinne.

Anonymkode: ee913...a43

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke meg du siterte, men svare likevel.

Jeg har til dags dato tilgode å se eller noensinne ha vurdert ei fitte som mindre pen. 

Om den er usymmetrisk eller har lange, korte eller små indre kjønnslepper er underordnet. Det er hele kvinnen og hele personen jeg tenner på. Og fitta til den jeg er glad i og er naken samme med er verdens deiligste uansett. 

Tror de fleste menn er enige med meg der. Ei fitte er deilig uansett!! De som mener noe annet er umodne og mindre sympatiske menn som du kanskje ikke vil ha inni fitta di i alle fall. 😅

Anonymkode: 97af0...b05

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med trange fitter klarer jeg ikke å vare mer enn et par minutter, så det å få damen til å komme først/samtidig under sex blir vrient. Foretrekker egentlig derfor en tranghet som er midt i på treet for forhold. 

En skikkelig trang fitte er derimot moro for meg om det bare er snakk om ONS.

Anonymkode: e4548...e65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Med trange fitter klarer jeg ikke å vare mer enn et par minutter, så det å få damen til å komme først/samtidig under sex blir vrient. Foretrekker egentlig derfor en tranghet som er midt i på treet for forhold. 

En skikkelig trang fitte er derimot moro for meg om det bare er snakk om ONS.

Anonymkode: e4548...e65

Du får legge inn en bestilling på fuck.me.no

Anonymkode: 6d05c...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan aldri huske at eg noen gang har tenkt "oi hun er ikke trang". Nå er jeg ikke helt enorm eller knøttliten og føler vel at Junior fungerer som han skal i alle sammenhenger. Vill spekulering fra min side; mulig en partner som er nervøs eller stressa kan virke trang om hun ikke slapper av? Men det er for folk flest ikke et godt tegn håper jeg.

Og tro meg det er mange detaljer jeg følger nøye med på under sex, men om hun er trang eller ikke bruker jeg lite energi på.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Te- Presten skrev (5 minutter siden):

Kan aldri huske at eg noen gang har tenkt "oi hun er ikke trang". Nå er jeg ikke helt enorm eller knøttliten og føler vel at Junior fungerer som han skal i alle sammenhenger. Vill spekulering fra min side; mulig en partner som er nervøs eller stressa kan virke trang om hun ikke slapper av? Men det er for folk flest ikke et godt tegn håper jeg.

Og tro meg det er mange detaljer jeg følger nøye med på under sex, men om hun er trang eller ikke bruker jeg lite energi på.

Ok. Hva er det du følger med på under sex? Ser du på utseende til underlivet? Og tenker d er rart f.eks.? Hva setter du pris på i senga?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hva er det du følger med på under sex? Ser du på utseende til underlivet? Og tenker d er rart f.eks.? Hva setter du pris på i senga?

Jeg følger mye med på hennes ikke- verbale kommunikasjon. Pusten hennes, ansiktet hennes og en detalj jeg elsker å se på er om hun begynner å kose med puppene sine når jeg slikker henne. Og om vi har avtalt jeg kan ta et godt tak i håret hennes, følger meg med på responsen fra jeg tar taket til jeg strammer. Siden jeg er "soft dom" er det viktig for meg at hun uttrykker seg både verbalt og ikke- verbalt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Te- Presten skrev (12 minutter siden):

Jeg følger mye med på hennes ikke- verbale kommunikasjon. Pusten hennes, ansiktet hennes og en detalj jeg elsker å se på er om hun begynner å kose med puppene sine når jeg slikker henne. Og om vi har avtalt jeg kan ta et godt tak i håret hennes, følger meg med på responsen fra jeg tar taket til jeg strammer. Siden jeg er "soft dom" er det viktig for meg at hun uttrykker seg både verbalt og ikke- verbalt.

Hva er "soft dom"? Hva legger du i det? 

Anonymkode: 6d05c...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg liker bondage og å dominere, men liker ikke SM biten. Jeg tenner ikke på smerte, liker ikke å ydmyke eller nedverdige. Jeg foretrekker ros og belønning. Feks er breath- play av alle former utenfor mine preferanser. Biting og hair pulling er ting jeg liker, gitt at hun faktisk liker det. Jeg ville aldri bitt noen i nakken eller skuldera om hun ikke likte det. Samme med håret hennes. Det er så gøy å se det i ansiktet hennes at hun liker det med "a fistfull of hair and a passionate kiss"

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri følt en jeg mener var for slapp, så veldig viktig er det nok ikke. Da er det viktigere med hvordan den ser ut utenfra, mener jeg.

Anonymkode: b4f28...504

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

alle kvinner føles trange for meg.

Anonymkode: 2053e...838

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...