AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er veldig syk, og vært litt innlagt. Siden jeg ikke blir friskere innlagt ble vi enige om at jeg skulle få hjelp poliklinisk, og skulle få time ganske så snart. Tiden gikk og jeg fikk ikke time, så jeg ringte for å høre hva som skjer. Fikk da en grei beskjed om at det var helt unødvendig å ringe for å høre, jeg fikk time når jeg fikk time. Spurte da om hun visste hvor lenge, nei kunne gå flere måneder. Det er krise for jeg har ikke vedtak på medisinene mine, og det må søkes om og ikke minst jeg er mer eller mindre sengeliggende på 10 uke nå, og ble lovet hjelp. Så jeg ringte opp i dag igjen informerte da om det samme og at jeg ikke har vedtak på medisinene mine lenger. Hva gjør jeg da. Jo da skulle jeg selvfølgelig få time så da fikk jeg time om 14 dager. Dette var det en helt annen person, som visste at det er ikke greit at jeg står uten medisiner og at overlegen har skrevet at jeg må få time fort. Hvorfor skal det være sånn forskjell på hvem du treffer? Anonymkode: b050f...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå