AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hva tror dere? Vil dette være et problem ? Anonymkode: 0119e...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du er i 50 åra og har fortsatt ikke forstått at ikke alle kvinner er helt like? Anonymkode: 624c3...7d0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Så små menn har ikke sjans på meg, jeg er bare 160 selv. Anonymkode: 1ebfe...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden For meg er den høyden en dealbreaker ja, men vi har forskjellige preferanser, og det er mange kvinner som ikke bryr seg om høyden👍 Anonymkode: 15acd...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For meg er den høyden en dealbreaker ja, men vi har forskjellige preferanser, og det er mange kvinner som ikke bryr seg om høyden👍 Anonymkode: 15acd...063 Hvorfor det om mannen er både kjekk, hyggelig og morsom? Anonymkode: 0119e...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så små menn har ikke sjans på meg, jeg er bare 160 selv. Anonymkode: 1ebfe...b51 Sånn uansett? Anonymkode: 0119e...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er 160 cm selv, så for meg hadde det ikke vært et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn uansett? Anonymkode: 0119e...1ed Ja, uansett. Anonymkode: 1ebfe...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er kn 162 cm selv, og har aldri brydd meg om høyde. Min ene ex er 165 cm, og mer mann, skal man lete lenge etter. Og han dro jo damer som noe annet rart. Gjerne damer høyere enn han, og i høye hæler. Den dagen vi møttes, hadde jeg 12,5 cm hæler, og flere menn som sjekket meg opp. Men han var den med mest selvtillit som sjekket meg opp. Anonymkode: e897a...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Sånn uansett? Anonymkode: 0119e...1ed Det er jo en ærlig sak det. Så lenge man sier det på en pen måte må jo folk forholde seg til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har en eks som er 162 cm og som hadde veldig draget på damer. Nå vet jeg om en annen fyr som er rundt 165 cm og som er driiiitkjekk, men som har såpass komplekser for høyden at han ikke tør å involvere seg i noe seriøst med kvinner. Anonymkode: 0d8b8...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Selvtilit og utstråling er mye viktigere enn "kjekk". En del damer vil naturlig være uinterreserte pga høyden, men det er så mye annet som virker inn på attraktivitet også. Anonymkode: c68a6...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Høyden er null problem. Alderen er dessverre det, da jeg ikke har fylt 40 år ennå selv. Hadde vi vært jevnere i alder, så hadde høyden vært uproblematisk. Du er 6 cm høyere enn meg. Lave menn er ikke et problem. Lave menn med mindreverdighetskomplekser er et problem Anonymkode: d84ca...1d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tror dere? Vil dette være et problem ? Anonymkode: 0119e...1ed Fra en studie basert på brukerdata fra appen Hinge. Som du ser så vil du ha best sjanser hos de kvinner som er lavere enn deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kjenner mange menn på den høyden med god sjans på damer, så det er i hvert fall ikke en dealbreaker for alle. Det hadde ikke vært en dealbreaker for meg. Anonymkode: 52ea2...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ville ikke vært sammen med en mann på 164cm . Ikke mye mann i mine øyne, uansett utseende. Er selv 171cm. Mann på 164 cm med korte bein og små hender Anonymkode: 38388...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Finnes masse damer i den høyden. Burde ikke være no problem Anonymkode: 9906b...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Eksen min er 168 cm og jeg selv er 165 cm, null problem, han er en kjekk mann som alltid har hatt draget og god selvtillit. Anonymkode: ac31e...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor det om mannen er både kjekk, hyggelig og morsom? Anonymkode: 0119e...1ed Fordi mange menn styrer unna jevnaldrende damer som både er søte, hyggelige og morsomme. Anonymkode: c2e85...3d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Høyde er ikke viktig for meg. Men jeg er lav - så er vel bare høye kvinnfolk som har problemer med høyde kanskje? Skjønner virkelig ikke greia, så jeg klarer ikke å svare. Menn i 50 årene er uansett fortsatt "for gamle" for min smak K30 Anonymkode: cdb6f...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå