Gå til innhold

Magen er plutselig mindre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har plutselig fått mindre mage. Føler ikke jeg blir pressa opp i lungene mine lenger, og det bare er lettere å gjøre alt(bøye meg, gå osv). Ikke vondt i bekkenet heller og bare føler meg plutselig ikke gravid? Er dette noe noen andre har opplevd? 

jeg er til info 3 gangs og i uke 31 

Anonymkode: 3a19e...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har muligens opplevd det mange beskriver som at "magen dropper" eller at "magen har sunket". 

Anonymkode: 943ac...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har muligens opplevd det mange beskriver som at "magen dropper" eller at "magen har sunket". 

Jøss. Er ikke det litt tidlig for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jøss. Er ikke det litt tidlig for det?

Jeg er veldig usikker, hehe. Det skjedde aldri med meg, men jordmor var usikker på hvilket leie barnet lå i i uke 38. Så det kan være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du sikker på at magen faktisk har blitt mindre? Har du målt SF-mål hos lege/jordmor?

Symptomer, fysisk form og følelser kan variere litt fra dag til dag - at du ikke føler deg gravid er veldig vagt. 

Du er litt kort på vei til at det er sannsynlig at hodet har festet seg eller magen har sunket.

Anonymkode: 762be...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er du sikker på at magen faktisk har blitt mindre? Har du målt SF-mål hos lege/jordmor?

Symptomer, fysisk form og følelser kan variere litt fra dag til dag - at du ikke føler deg gravid er veldig vagt. 

Du er litt kort på vei til at det er sannsynlig at hodet har festet seg eller magen har sunket.

Anonymkode: 762be...243

Ikke målt. Men flere som så det når jeg spurte. Merker veldig mye fikling helt nederst i magen, nesten så langt ned at det kjennes ut som babyen er på vei ut noen ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis babyen har snudd seg, kan det både se og føles annerledes ut.

Anonymkode: 39d31...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har plutselig fått mindre mage. Føler ikke jeg blir pressa opp i lungene mine lenger, og det bare er lettere å gjøre alt(bøye meg, gå osv). Ikke vondt i bekkenet heller og bare føler meg plutselig ikke gravid? Er dette noe noen andre har opplevd? 

jeg er til info 3 gangs og i uke 31 

Helt vanlig, skjer mange. Ingenting farlig med det. Baby har nok flyttet på seg. 

Anonymkode: 48fe2...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...