AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har plutselig fått mindre mage. Føler ikke jeg blir pressa opp i lungene mine lenger, og det bare er lettere å gjøre alt(bøye meg, gå osv). Ikke vondt i bekkenet heller og bare føler meg plutselig ikke gravid? Er dette noe noen andre har opplevd? jeg er til info 3 gangs og i uke 31 Anonymkode: 3a19e...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Du har muligens opplevd det mange beskriver som at "magen dropper" eller at "magen har sunket". Anonymkode: 943ac...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har muligens opplevd det mange beskriver som at "magen dropper" eller at "magen har sunket". Anonymkode: 943ac...97e Jøss. Er ikke det litt tidlig for det? Anonymkode: 3a19e...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jøss. Er ikke det litt tidlig for det? Anonymkode: 3a19e...776 Jeg er veldig usikker, hehe. Det skjedde aldri med meg, men jordmor var usikker på hvilket leie barnet lå i i uke 38. Så det kan være det. Anonymkode: 943ac...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Er du sikker på at magen faktisk har blitt mindre? Har du målt SF-mål hos lege/jordmor? Symptomer, fysisk form og følelser kan variere litt fra dag til dag - at du ikke føler deg gravid er veldig vagt. Du er litt kort på vei til at det er sannsynlig at hodet har festet seg eller magen har sunket. Anonymkode: 762be...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er du sikker på at magen faktisk har blitt mindre? Har du målt SF-mål hos lege/jordmor? Symptomer, fysisk form og følelser kan variere litt fra dag til dag - at du ikke føler deg gravid er veldig vagt. Du er litt kort på vei til at det er sannsynlig at hodet har festet seg eller magen har sunket. Anonymkode: 762be...243 Ikke målt. Men flere som så det når jeg spurte. Merker veldig mye fikling helt nederst i magen, nesten så langt ned at det kjennes ut som babyen er på vei ut noen ganger Anonymkode: 3a19e...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Hvis babyen har snudd seg, kan det både se og føles annerledes ut. Anonymkode: 39d31...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har plutselig fått mindre mage. Føler ikke jeg blir pressa opp i lungene mine lenger, og det bare er lettere å gjøre alt(bøye meg, gå osv). Ikke vondt i bekkenet heller og bare føler meg plutselig ikke gravid? Er dette noe noen andre har opplevd? jeg er til info 3 gangs og i uke 31 Anonymkode: 3a19e...776 Helt vanlig, skjer mange. Ingenting farlig med det. Baby har nok flyttet på seg. Anonymkode: 48fe2...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå