Gjest gotthard Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 har ei venninde som ofte låner min pc når hun er på besøk, jeg vil ikke sitte og leke hauk over henne men har dokumenter og bilder på minne dokumenter som jeg ikke ønsker hun skal se. noen som vet hvordan jeg kan passordbeskytte det? er det i det hele tatt mulig?
vixen Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Forutsatt at du bruker windows (xp) kan du i allefall høyreklikke på mappen du ønsker å passordbeskytte, gå inn på egenskaper(properties) og velge ark-flippen for "sharing" (deling). Der kan du hake av for å gjøre mappen privat - med passord. Endret 5. mars 2006 av vixen
Gjest gotthard Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 mulig jeg er lit rar, men jeg fikk ikke dette til jeg... var allerede huka av og jeg bruker ikke passord på noen av dokumentene, tar jeg bort haka så står det att de er ledig for deling.
jordbær Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Hva med å opprette en gjestekonto til henne? Det er nok den tryggeste måten å gjøre det på. Så er du sikker på at alle dine personlige ting forblir personlige.
Gobi Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Vel, er mange folder-lock programmer ute på markedet, og en jeg har testet er http://www.newsoftwares.net/folderlock/. Denne kan startes opp 35 ganger før man må kjøpe den, og fungerer utmerket. Enkel å bruke er den også. Bare husk å ta frem igjen alle dokumentene før trial perioden går ut. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå