Kaisamaia Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Hvordan fungerer vaskemiddel som er til både farget og hvitt tøy? Tenker på Neutral Neutral Color & white Flytende Vaskemiddel har jo brukt det en del, men har det noe å si for fargene på klærne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 13. januar Forfatter #2 Del Skrevet 13. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Nei det er bare det at det ikke bleker hvitt tøy. Hadde du brukt vaskemiddel for kun hvitt tøy på farget tøy, så hadde det hatt noe å si for fargen på klærne. Anonymkode: 3b08d...eea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 13. januar #4 Del Skrevet 13. januar Funker helt fint til vårt bruk i hvert fall. Vi har autodose på vaskemaskinen, så fyller bare kammeret opp med det vaskemiddelet, så gjør maskinen resten av jobben. Fjerner flekker på både hvitt og mørkt tøy, og dufter nydelig av ingenting. Så lenge man vasker hvitt og kulørt separat, så skal det mye til før det hvite blir blasst/grått uansett hvilke vaskemiddel man bruker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 21. januar Forfatter #5 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 12.55): Nei det er bare det at det ikke bleker hvitt tøy. Hadde du brukt vaskemiddel for kun hvitt tøy på farget tøy, så hadde det hatt noe å si for fargen på klærne. Anonymkode: 3b08d...eea Ah! Takk! Har en haug med vaskemiddel for hvitt tøy, så da kan jeg vel trygt bruke denne på farget tøy da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 21. januar Forfatter #6 Del Skrevet 21. januar Gogglebox skrev (På 13.1.2025 den 13.05): Funker helt fint til vårt bruk i hvert fall. Vi har autodose på vaskemaskinen, så fyller bare kammeret opp med det vaskemiddelet, så gjør maskinen resten av jobben. Fjerner flekker på både hvitt og mørkt tøy, og dufter nydelig av ingenting. Så lenge man vasker hvitt og kulørt separat, så skal det mye til før det hvite blir blasst/grått uansett hvilke vaskemiddel man bruker. Takk for forklaring! Jeg har også en haug med vaskemiddel for hvitt tøy, så da kan jeg vel bruke denne til farget tøy i alle fall. Er mer bekymret for fargene enn for det hvite 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Jeg bruker neutral til farget tøy på hvite klær også. Fortsatt like fine etter utallige vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar Jeg bruker Klar uten duft. Til alt. Fordi det meste av hvite tøyet er også farget hvitt. Anonymkode: 2640a...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar Kaisamaia skrev (På 13.1.2025 den 12.49): Hvordan fungerer vaskemiddel som er til både farget og hvitt tøy? Tenker på Neutral Neutral Color & white Flytende Vaskemiddel har jo brukt det en del, men har det noe å si for fargene på klærne?? Se på innholdsfortegnelsen på den som bare er til hvitt og den som er for min farger. Vil tippe at der er mindre av blekemidler i den du har lagt inn enn den som bare er til hvitt. Du kan jo og sammenligne som over, mellom blenda sensitiv for hvitt og den for farger. Anonymkode: 3c537...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet onsdag kl 14:28 Forfatter #10 Del Skrevet onsdag kl 14:28 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Se på innholdsfortegnelsen på den som bare er til hvitt og den som er for min farger. Vil tippe at der er mindre av blekemidler i den du har lagt inn enn den som bare er til hvitt. Du kan jo og sammenligne som over, mellom blenda sensitiv for hvitt og den for farger. Anonymkode: 3c537...961 Ja jeg er vel bare ute etter å finne ut om denne fungerer like godt til fargede klær som en som er for KUN fargede klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå