AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er 43, og er litt der nå. Holder på å avslutte forholdet til samboeren, og tenker at jeg ikke vil ha noen ny mann. Orker ikke masse krav, drama, piss fra Andrew Tate og hans likesinnede, som mange norske menn i dag følger, mannens dårlige vaner som går ut over meg, og så videre. Jeg er glad i intimitet, men ikke SÅ glad at det gjør noe å aldri få det igjen. Er det flere i samme båt? Jeg er i utgangspunktet et forholdsmenneske, men ser at jeg med mitt utgangspunkt ikke kan tilfredsstille kravene til dagens norske menn som er på samme alder med meg og cirka samme nivå. Å bli sammen med en mye eldre mann eller forsørge en mann for å få ham til å "elske" meg, er ikke fristende. Anonymkode: d5f37...bb5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 43, og er litt der nå. Holder på å avslutte forholdet til samboeren, og tenker at jeg ikke vil ha noen ny mann. Orker ikke masse krav, drama, piss fra Andrew Tate og hans likesinnede, Anonymkode: d5f37...bb5 Det er jo akkurat det samme som dere kvinner som er feminister. Andrew Tate har mange gode poenger Anonymkode: 5e71a...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg vil ha kjæreste, men ikke samboer. Du er sammen med en ubrukelig fyr, og kjenner tydeligvis en del ubrukelige menn (det er ærlig talt ikke vanlig at oppegående norske 40-åringer følger Andrew Tate; ingen jeg kjenner gjør), og kommer nettopp ut av et forhold. Selvfølgelig vil du ikke ha ny kjæreste NÅ. Gi det et par måneder, eller et par år. Anonymkode: 01a3d...d8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er 42 år og gift. Hadde jeg blitt singel igjen, hadde jeg i hvert fall vært alene leeeenge før jeg eventuelt så etter en kjæreste. Og ville nok i såfall forblitt kjæreste og ikke samboere. Anonymkode: 7b05a...62d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Har du barn da? Anonymkode: 2dfb1...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er 43, blir 44 i år. Er singel og legger absolutt ingen innsats inn i å endre den statusen. Tvert i mot gjør jeg det jeg kan for at det skal forbli sånn. Anonymkode: d3342...ce1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo akkurat det samme som dere kvinner som er feminister. Andrew Tate har mange gode poenger Anonymkode: 5e71a...fe1 Men da er det like greit at vi holder oss single, så kan dere menn bli sammen med andre menn, og la oss være i fred. Anonymkode: d5f37...bb5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du barn da? Anonymkode: 2dfb1...c96 Jeg har barn. Anonymkode: d5f37...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg vil ha kjæreste, men ikke samboer. Du er sammen med en ubrukelig fyr, og kjenner tydeligvis en del ubrukelige menn (det er ærlig talt ikke vanlig at oppegående norske 40-åringer følger Andrew Tate; ingen jeg kjenner gjør), og kommer nettopp ut av et forhold. Selvfølgelig vil du ikke ha ny kjæreste NÅ. Gi det et par måneder, eller et par år. Anonymkode: 01a3d...d8a Nei takk, jeg vil ikke ha noen ny kjæreste. Jeg er ikke fysisk attraktiv, og har hele livet endt opp med menn som bruker meg som trøstepremie. Min nåværende samboer er ikke Tate-tilhenger, han er snill, moderne og likestilt, god i senga og sånt. Men han elsker meg ikke, og det skinner gjennom. Jeg er "kjekk å ha". Det gidder jeg ikke i lengden. Anonymkode: d5f37...bb5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du barn da? Anonymkode: 2dfb1...c96 Hva slags forhold har du til barnas far? Anonymkode: 2dfb1...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags forhold har du til barnas far? Anonymkode: 2dfb1...c96 Samvær 50/50, funker veldig bra. God dialog, klare linjer og aldri krangel/bråk. Anonymkode: d5f37...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Samme her! Først var jeg sammen med faren til barna i 20 år, etterpå følte jeg at jeg «måtte» finne en mann. Etter 2 kortere forhold fann jeg ut at jeg har det mye bedre som singel. Det skal myyyyye til før det endrer seg!😄 Anonymkode: 85f51...c22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden JA! Jeg ønsker ikke å ha et forhold som utvikler seg til samboerskap osv. Vil ha en mann jeg treffer innimellom, har deilig sex med, men ikke mer. Men i mitt tilfelle vil de mennene jeg møter mer enn meg, de får følelser og ønsker forhold. Og dette er også yngre menn som i utgangspunktet bare ville ha sex. Men jeg orker bare ikke en kjæresterelasjon, det krever for mye av meg Anonymkode: 89376...5b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): piss fra Andrew Tate og hans likesinnede, som mange norske menn i dag følger, Hva legger du i mange? Eller at du har en tendens til å komme borti slike menn? Den gjennomsnittlige norske mannen synes nok Tate er fullstendig uinteressant. Anonymkode: 602ed...f74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Jupp. Forhold er uaktuelt. Det vil begrense meg og livet mitt såpass mye at det er ikke verdt det. Anonymkode: 6e9f1...b75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 43, og er litt der nå. Holder på å avslutte forholdet til samboeren, og tenker at jeg ikke vil ha noen ny mann. Orker ikke masse krav, drama, piss fra Andrew Tate og hans likesinnede, som mange norske menn i dag følger, mannens dårlige vaner som går ut over meg, og så videre. Jeg er glad i intimitet, men ikke SÅ glad at det gjør noe å aldri få det igjen. Er det flere i samme båt? Jeg er i utgangspunktet et forholdsmenneske, men ser at jeg med mitt utgangspunkt ikke kan tilfredsstille kravene til dagens norske menn som er på samme alder med meg og cirka samme nivå. Å bli sammen med en mye eldre mann eller forsørge en mann for å få ham til å "elske" meg, er ikke fristende. Anonymkode: d5f37...bb5 Jeg tenkte også som deg når jeg sto midt oppi samlivsbrudd. Men man endrer gjerne oppfatning litt når man får litt avstand til ting. På den andre siden er jeg der nå at det skal være en veldig bra klaff for at jeg skal gidde et nytt forhold, etter noe dating/kortere forhold som ikke har vært optimale. Har det veldig bra som singel, så et forhold må virkelig tilføre noe bra for at jeg skal gidde. Og da er det snakk om kjæreste, å bli samboer sitter ekstremt langt inne. Men har i bakhodet at jeg kanskje kommer til å savne noen når alle ungene har flyttet ut. Kan nok fort bli mer ensomt da. Så får se hva som skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 43, og er litt der nå. Holder på å avslutte forholdet til samboeren, og tenker at jeg ikke vil ha noen ny mann. Orker ikke masse krav, drama, piss fra Andrew Tate og hans likesinnede, som mange norske menn i dag følger, mannens dårlige vaner som går ut over meg, og så videre. Jeg er glad i intimitet, men ikke SÅ glad at det gjør noe å aldri få det igjen. Er det flere i samme båt? Jeg er i utgangspunktet et forholdsmenneske, men ser at jeg med mitt utgangspunkt ikke kan tilfredsstille kravene til dagens norske menn som er på samme alder med meg og cirka samme nivå. Å bli sammen med en mye eldre mann eller forsørge en mann for å få ham til å "elske" meg, er ikke fristende. Anonymkode: d5f37...bb5 Nå spekulerer jeg bare og skal møte deg med forståelse: Jeg tror det du gir uttrykk for nå er svar på hva du har opplevd i det siste. Pust med magen, skap avstanden du trenger og ikke gjør noe forhastet. Mange har handlet i affekt, sagt og gjort ting de kanskje angrer på senere (eller i det minste tenker at ikke var så lurt når de ser tilbake), meg inkludert. Målet er vel å ta vare på deg selv på en slik måte at du senere kan se deg i speilet og tenke at det gikk greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva legger du i mange? Eller at du har en tendens til å komme borti slike menn? Den gjennomsnittlige norske mannen synes nok Tate er fullstendig uinteressant. Anonymkode: 602ed...f74 Jepp, vet ikke om noen i min relativt store utvidede vennekrets som ville tatt samlivsråd fra den mannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Engel skrev (45 minutter siden): Jeg tenkte også som deg når jeg sto midt oppi samlivsbrudd. Men man endrer gjerne oppfatning litt når man får litt avstand til ting. På den andre siden er jeg der nå at det skal være en veldig bra klaff for at jeg skal gidde et nytt forhold, etter noe dating/kortere forhold som ikke har vært optimale. Har det veldig bra som singel, så et forhold må virkelig tilføre noe bra for at jeg skal gidde. Og da er det snakk om kjæreste, å bli samboer sitter ekstremt langt inne. Men har i bakhodet at jeg kanskje kommer til å savne noen når alle ungene har flyttet ut. Kan nok fort bli mer ensomt da. Så får se hva som skjer. Det å være åpen, ærlig og sårbar, men samtidig ikke naiv eller ukritisk, er noe jeg syntes mange folk kler. For meg er det et uttrykk for styrke, innsikt, mestring og selvtillit. Disse egenskapene er blant de mest tiltrekkende jeg vet om og jeg tør spekulere i at mange deler dette synet. Nå peker jeg på de tankene om hva som skjer etter ungene flytter ut og første to linjene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Ser ikke problemet med Tate? Om du møter en fyr som vil betale alt for deg og la deg og ungen leve fint, så burde du jo gjøre det? Ikke uttal deg om ting du ikke har satt deg inn i. Du vil aldri være så heldig å møte en Tate fyr nå. Anonymkode: 0cb74...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå