AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Sliter med hjemmetrening når jeg ikke kan løpe ute. Treningssenter er ikke aktuelt, da jeg bor «utpå landet», og har lang avstand dit. Kunne tenkt meg et opplegg jeg kunne kjørt hjemme 3-4 ganger i uka, og lurer på om noen har tips til f.eks. YouTube-videoer, eller sider som tilbyr enkle treningsopplegg. Sånn rundt 20-30 minutter. Ting som du synes er effektivt og som motiverer deg til å holde på formen gjennom vinteren 😊 Anonymkode: 52eab...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Anbefaler virkelig å investere i en tredemølla av god kvalitet, super når utendørstrening ikke er aktuelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Kan romaskin fungere for deg? Allsidig trening som favner flere muskelgrupper Anonymkode: e7719...ed5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sliter med hjemmetrening når jeg ikke kan løpe ute. Treningssenter er ikke aktuelt, da jeg bor «utpå landet», og har lang avstand dit. Kunne tenkt meg et opplegg jeg kunne kjørt hjemme 3-4 ganger i uka, og lurer på om noen har tips til f.eks. YouTube-videoer, eller sider som tilbyr enkle treningsopplegg. Sånn rundt 20-30 minutter. Ting som du synes er effektivt og som motiverer deg til å holde på formen gjennom vinteren 😊 Anonymkode: 52eab...396 Du kan jo trene ute også. Joggetur i nærområdet. Gå opp og ned i trapper innendørs. Eventuelt kjøpe deg en stepp/et trinn du kan regulere i høyden og gå opp/ned på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er ofte låst til huset siden jeg har barn og mannen min reiser mye i jobben min. Jeg liker best hoppetau for kondisjonstrening og vektstang til styrketrening. Noen ganger følger jeg treningsvideoer på Youtube for inspirasjon (styrke), f.eks Bodypump. Jeg har ganske lette vekter hjemme, så da blir treningen litt annerledes enn når jeg går på treningssenteret. Anonymkode: 2268f...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Løpe etter barn på 18mnd, masse aktivitet og tid til lite mat. Neida, Jeg er veldig tilhenger av styrke med stang, strikk, slynge og manualer, og er veldig glad I walking paden min. Anonymkode: 9e8f7...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Caroline Girvan på Youtube! Hun har mange programmer som ligger helt gratis ute, og det er øvelser som kjører hele kroppen godt. Hva slags utstyr du trenger varierer litt mellom program, men de aller fleste videoene bruker dumbells. Anonymkode: ff7ce...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Løper på mølle. Har knebøystativ, benk, skiver og stenger, og gymringer i taket, så jeg får trent skikkelig styrke også hjemme. Ellers gjør jeg mye yoga til youtube-videoer. Yoga with Kassandra, Sarah Beth Yoga o.l. The Fitness Marshall har også mye artig dance cardio workouts. Kommer jo litt an på hvor trent man er fra før, men jeg bruker disse som oppvarming eller som restitusjonstrening. Veldig god trening for hjernen for de av oss som er over snittet dårlig til koordinasjon og propriosepsjon. Anonymkode: 7cf74...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå