Gå til innhold

Overdel til bovary skirt

Anonym_x

Anbefalte innlegg

Hei,

har et champagnefarget bovary skjørt, men sliter med å finne passende topp, annet enn T-skjorte/singlet/“strikket” T-skjorte. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har to stk, ett sort og ett brunt. Jeg bruker egentlig det meste til de. Pologenser, oversize genser eller som du t-skjorte. Men liker å bruke korte overdeler. Bruker jeg bluse, så "knyter" jeg i livet. Har en kort dressjakke som jeg bruker til,  eller kort strikket genser.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Hva bruker du når du skal pynte deg - f.eks. ut å spise middag/kveld på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke brukt det til å dra ut slik. Men da er vel en bluse, som er nedi skjørtet det jeg ville brukt. Blankt stoff i blusen om skjørtet var matt, og vice versa? Begge mine er i glatt blankt stoff, så en bluse som ikke er blank ville gjerne vært finest. Har en bluse som er ganske lik denne, som er fin til det sorte. Det er i sateng.

https://www.vila.com/no-no/high-low-delt-hals-skjorte-14044253_FourLeafClover.html?utm_content=shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAkJO8BhCGARIsAMkswyhqXWL2NdwMZWHojchTLK5uSmwddR8YAwSRo72Tvy1c7lsjeC6NYGYaAo8CEALw_wcB

Men vet ikke om det er ut på byen stil. Men med bluse, kort dressjakke/blazer og sandaler med litt hæl på kunne være en måte å style det. Når du har fin veske og et litt penere smykke en et "hverdagssmykke" tror jeg det ville vært fint. 

Endret av Fjollefyr
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...