Anonym_x Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei, har et champagnefarget bovary skjørt, men sliter med å finne passende topp, annet enn T-skjorte/singlet/“strikket” T-skjorte. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Har to stk, ett sort og ett brunt. Jeg bruker egentlig det meste til de. Pologenser, oversize genser eller som du t-skjorte. Men liker å bruke korte overdeler. Bruker jeg bluse, så "knyter" jeg i livet. Har en kort dressjakke som jeg bruker til, eller kort strikket genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_x Skrevet 5 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 5 timer siden Takk for svar. Hva bruker du når du skal pynte deg - f.eks. ut å spise middag/kveld på byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Ville ikke brukt det til å dra ut slik. Men da er vel en bluse, som er nedi skjørtet det jeg ville brukt. Blankt stoff i blusen om skjørtet var matt, og vice versa? Begge mine er i glatt blankt stoff, så en bluse som ikke er blank ville gjerne vært finest. Har en bluse som er ganske lik denne, som er fin til det sorte. Det er i sateng. https://www.vila.com/no-no/high-low-delt-hals-skjorte-14044253_FourLeafClover.html?utm_content=shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAkJO8BhCGARIsAMkswyhqXWL2NdwMZWHojchTLK5uSmwddR8YAwSRo72Tvy1c7lsjeC6NYGYaAo8CEALw_wcB Men vet ikke om det er ut på byen stil. Men med bluse, kort dressjakke/blazer og sandaler med litt hæl på kunne være en måte å style det. Når du har fin veske og et litt penere smykke en et "hverdagssmykke" tror jeg det ville vært fint. Endret 4 timer siden av Fjollefyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå