AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Etter siste MA har syklusen min vært så uregelmessig at jeg nå vil begynne å teste etter eggløsning. Hvilke tester anbefaler dere? Anonymkode: a595e...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden MakeSure i sticks eller CD digital eggløsningstester. Men anbefaler at du lager deg en god rutine på testingen slik at du får best mulig svar, eventuelt også setter deg inn i temping som er en bedre måte enn å bruke urintester. Anonymkode: 2a2ae...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Er fornøyd med babyplan strimmeltest. Det har skjedd at jeg har hatt eggløsning uten å få like sterke streker, men det tror jeg er fordi jeg ikke har testet ofte nok. Ser uansett tydelig stigning rundt eggløsning. Anonymkode: b1a23...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Synes metode fra apoteket er fine jeg. Anonymkode: 31fd3...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå