Gå til innhold

Ærlig: hvor ofte runker dere menn? 😉

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er jente, og lurer på om det runkes så mye som man tror og har hørt om oppigjennom. Synes egentlig det er ganske tennende. Skriv gjerne alder.

Dere som gjør det ofte, hvorfor? Fordi det er en vane/dere kjeder dere eller fordi dere er så kåte at dere bare må finne tid til det? Og at det blir desperasjon hvis dere ikke gjør det kanskje på en måte. 

Anonymkode: 43747...b76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Typisk 1-2 ganger om dagen, kan være mange forskjellige grunner. Vane og kjedsomhet, faktisk er kåt, sliter med å sove/slappe av, etc. Blir aldri desperat da, kan fint gå dagevis uten, om jeg f.eks. er tett på andre på tur/jobb eller noe sånt. Jeg er 41.

Anonymkode: a86b7...a09

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ofte kjedsomhet som initierer hyppig runking ja. Er man opptatt eller har ting å fylle livet med blir det ikke like ofte. 

Anonymkode: ffbf5...550

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er jente, og lurer på om det runkes så mye som man tror og har hørt om oppigjennom. Synes egentlig det er ganske tennende. Skriv gjerne alder.

Dere som gjør det ofte, hvorfor? Fordi det er en vane/dere kjeder dere eller fordi dere er så kåte at dere bare må finne tid til det? Og at det blir desperasjon hvis dere ikke gjør det kanskje på en måte. 

Noen runker ikke, andre runker 1gang i måneden, 1 gang i uken og andre 20 ganger daglig.. Jeg runker ikke, liker best sex!

Anonymkode: 5d5a7...52c

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg runker av forskjellige grunner. Det kan være av kjedsomhet, men også for å besøke fetisjer og fantasier som jeg ikke får opplevd gjennom vanlig sex. Det er også fantastisk sovemedisin 😅 sovner fort etter en runk. Hvor ofte jeg runker varier mellom 0-5 ganger daglig både 0 og 5 er sjeldent så et sted i mellom der en plass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan variere ganske mye. Fra en til to ganger i uken, til 2 ganger for dagen

M43

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mann på 33 her. Alt fra 1 til 5 ganger på en dag, oftest kanskje 2-3 hvis jeg er alene fra jeg kommer hjem fra jobb og frem til jeg legger meg. Er jeg helt alene og inne en hel dag kan det også bli mer. 

Jeg er ellers en ganske vanlig fyr. Sikler ikke etter hverken kvinnelige kollegaer eller andre kvinner jeg møter og er aldri noe pågående sånn. Helt fint og normalt sexliv når jeg er i forhold. Jeg har ingen som helst problemer med å styre meg, har aldri tatt en runk på toalettet på jobb eller eget kontor og klarer meg fint uten når jeg må.

Men det er godt, rett og slett. Så har jeg muligheten kjører jeg på flere ganger fra middag og ut. 

Anonymkode: 630be...aa8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er 44 år og singel. Jeg runker nesten hver dag. Spesielt nå som jeg er permittert fra jobb. 

Hva med deg, Ts? Hvor gammel er du, og hvor mye onanerer du? 

Anonymkode: c5d65...152

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke noe fast frekvens på det. Som oftest gjør jeg det mest som «sovemedisin» på kvelder jeg sliter med å sovne.

Mann 40

Anonymkode: 9e20d...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir for 3 ganger for dagen. en i dusjen, en i løpet av arbeidsdagen og en hjemme etter jobb.  noen ganger også 4 faktisk. Når jeg har lagt meg. sover bedre da. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Noen ganger i uka  og jeg er en eldre mann og kåthet dabber ikke av. Men hadde jeg hat mer sex med ei så hadde det blidt mindre ronk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 1 - 3 ganger i døgnet som regel. Starter ofte dagen med å runke i dusjen, er jo dette mårrabrødet da. Ellers kommer det litt an på hvor kåt jeg er. M 42.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Runker mye, sikkert 10-12 orgasmer om dagen.

Gutt 17

Anonymkode: 8b055...b0c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 11.21):

mann snart 50, singel, stort sett hver dag. sovner så godt. hvis hjeemmekontor blir det flere ganger.

har jeg dame eller en knullevenninne blir det ikke de dagene jeg har samleie.

hva så med deg, ts? hvor ofte? må jo nesten si det du også, når vi svarer:-)

Anonymkode: ee1e9...8b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nesten aldri. Har jevnlig sex en del ganger i uken og liker det bedre enn å runke.

Anonymkode: 833ac...c8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

M50 - 2-3 ganger i uken, før jeg legger meg. Gift, men vi har dessverre sex kun 1-2 ganger i mnd, og da må jeg lette på trykket selv. 

Anonymkode: 95ff6...d0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg runker 1-2 ganger uken avhengig av hvor ofte min kone ønsker sex.

Anonymkode: 8c628...a4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 16.12):

Runker mye, sikkert 10-12 orgasmer om dagen.

Gutt 17

Anonymkode: 8b055...b0c

No way.

Anonymkode: 8fcc9...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt for lite, merker ekstrem nedgang ila siste 5ish årene. Så en gang eller to i mnd.

Burde sikkert sjekket testosteron nivåene. 

M44

Anonymkode: a4539...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...