AnonymBruker Skrevet i går, 10:05 #1 Del Skrevet i går, 10:05 Hvor mye betalte dere for å skifte hele el-anlegget i huset deres? Ta gjerne med hva slags hus og når dere gjorde dette. Anonymkode: 9ebd8...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor mye betalte dere for å skifte hele el-anlegget i huset deres? Ta gjerne med hva slags hus og når dere gjorde dette. Anonymkode: 9ebd8...891 Tror dette varierer veldig fra sted til sted, og type firma. I tillegg til hvor mange eksisterende kurser, og hvor mange nye som skal legges opp (tror jeg). Om du spør fordi du vurderer å bytte i huset så ville jeg bare ringt elektrofirmaet og fått en ca pris. De kommer på befaring om du ønsker. Men jeg antar du må regne med mellom 50 - 100 lapper. Bare nytt sikringsskap koster fort 20.000, så skal du bytte hovedsikring osv.. pakker fort på seg. Men absolutt verdt pengene. Planlegger å gjøre det samme selv, tenker å ta betalingen på huslånet om det blir såpass mye. Anonymkode: be7f8...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tror dette varierer veldig fra sted til sted, og type firma. I tillegg til hvor mange eksisterende kurser, og hvor mange nye som skal legges opp (tror jeg). Om du spør fordi du vurderer å bytte i huset så ville jeg bare ringt elektrofirmaet og fått en ca pris. De kommer på befaring om du ønsker. Men jeg antar du må regne med mellom 50 - 100 lapper. Bare nytt sikringsskap koster fort 20.000, så skal du bytte hovedsikring osv.. pakker fort på seg. Men absolutt verdt pengene. Planlegger å gjøre det samme selv, tenker å ta betalingen på huslånet om det blir såpass mye. Anonymkode: be7f8...844 Skal flytte inn i 70-talls hus snart, gammelt el-anlegg. Google sier mellom 100-400 000, derfor jeg lurer på hvor mye andre har brukt😅 ts Anonymkode: 9ebd8...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Vi brukte 65 000kr. To nye sikringsskap og ny hovedsikring inn, et par ekstra kurser utover det vi hadde. Flere punkter til stikkontakt enn det opprinnelige. Flertallige lamper opp. To baderom med kabler, termostater, lamper, støpsler etc. Anonymkode: dd5d9...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi brukte 65 000kr. To nye sikringsskap og ny hovedsikring inn, et par ekstra kurser utover det vi hadde. Flere punkter til stikkontakt enn det opprinnelige. Flertallige lamper opp. To baderom med kabler, termostater, lamper, støpsler etc. Anonymkode: dd5d9...681 Må sies at de beholdt selve skapet, bare monterte all innmaten inni+ jording. Opplegg fra 1980 fra før Anonymkode: dd5d9...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå