AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Skrevet 13. januar Reiser med barn på 5 og 8 år. Takk Anonymkode: bf470...b30
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Skrevet 13. januar Jeg husker Ikke hvor vi bodde, men vi bodde et stykke unna. Det føltes likevel veldig nærme fordi infrastrukturen i DK er helt annerledes. Veiene er rette og flate og 30 min i bil føles som ti minutter. kommer helt an på hva annet dere har planlagt å gjøre i DK også Anonymkode: cdf33...12a
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Skrevet 13. januar Har egentlig lyst til å bo på et feriesenter med litt forskjellig å gjøre. Ha det som base til å dra litt rundt i nærheten, blant annet Djurs. Anonymkode: bf470...b30
Gekko Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar Har dessverre ikke noen anbefalinger, men det motsatte. Vi bodde på Motel X Randers. Det er det verste "hotellet" jeg noensinne har bodd på. Ufattelig møkkete med flekker overalt på teppegulv, madrasser og overmadrasser. De "røykfrie" rommene stinket av røyk.
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har egentlig lyst til å bo på et feriesenter med litt forskjellig å gjøre. Ha det som base til å dra litt rundt i nærheten, blant annet Djurs. Anonymkode: bf470...b30 Danland Ebeltoft - eller sjekk om du finner noe som frister i Grenaa. Det er også et Danland Norddjurs som ser fint ut, men der har jeg ikke vært. Anonymkode: b4874...033
AnonymBruker Skrevet 13. januar #6 Skrevet 13. januar Vi bodde på Lubker Golf og Spa Resort. Fine leikigheter, basseng og kos. Dro til Djurs,Kattegatsenteret osv Anonymkode: c24ed...30c 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar #7 Skrevet 15. januar Lei et feriehus i Ebeltoft området, eller nord på Djursland. Har hørt at campingplassen i Grenå også er bra for barn, der har de utleie av hytter også. Anonymkode: 7ea5c...03e
AnonymBruker Skrevet 15. januar #8 Skrevet 15. januar Se på landal ebeltoft https://www.landal.no/ferieparker/ebeltoft#filter:eyJzIjoiMyJ9 vi har bodd der 2 ganger. Merk at det er for langt å gå til ebeltoft sentrum, men ellers synes vi det er fint der. Ikke super fin standard, men Ok og veldig kjekt med svømmebasseng, gymsal etc for ungene. Anonymkode: 6a1bb...07e
Prelunia Skrevet 23. januar #9 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 20.28): Vi bodde på Lubker Golf og Spa Resort. Fine leikigheter, basseng og kos. Dro til Djurs,Kattegatsenteret osv Anonymkode: c24ed...30c Samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå