AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Reiser med barn på 5 og 8 år. Takk Anonymkode: bf470...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg husker Ikke hvor vi bodde, men vi bodde et stykke unna. Det føltes likevel veldig nærme fordi infrastrukturen i DK er helt annerledes. Veiene er rette og flate og 30 min i bil føles som ti minutter. kommer helt an på hva annet dere har planlagt å gjøre i DK også Anonymkode: cdf33...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Har egentlig lyst til å bo på et feriesenter med litt forskjellig å gjøre. Ha det som base til å dra litt rundt i nærheten, blant annet Djurs. Anonymkode: bf470...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Har dessverre ikke noen anbefalinger, men det motsatte. Vi bodde på Motel X Randers. Det er det verste "hotellet" jeg noensinne har bodd på. Ufattelig møkkete med flekker overalt på teppegulv, madrasser og overmadrasser. De "røykfrie" rommene stinket av røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå