AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Er det noen som vet om noen av super mario-spillene til nintendo switch er på norsk? Klarer ikke å google meg frem til noe fornuftig svar Evt. andre spill på norsk som passer for en 5-åring, ser for eksempel at peppa gris finnes med norsk tale Anonymkode: 2cbae...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Det er jo ikke akkurat mye tekst i Mario da, så femåringen burde klare seg helt fint. I gamle dager var ingen spill på norsk, og på mange måter var jo det en fin måte å lære engelsk på. Anonymkode: be9ff...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det noen som vet om noen av super mario-spillene til nintendo switch er på norsk? Klarer ikke å google meg frem til noe fornuftig svar Evt. andre spill på norsk som passer for en 5-åring, ser for eksempel at peppa gris finnes med norsk tale Anonymkode: 2cbae...6db Tror ikke at noen av mario spillene finnes på norsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke akkurat mye tekst i Mario da, så femåringen burde klare seg helt fint. I gamle dager var ingen spill på norsk, og på mange måter var jo det en fin måte å lære engelsk på. Anonymkode: be9ff...fc9 Det er jo sant. Men hvilket spill anbefaler du da, jeg tenker jo at åpen verden ikke er helt ideelt, kanskje heller 2d men er ikke så kjent med de nye mariospillene til switch Er mer en super mario 94'generasjon XD ts Anonymkode: 2cbae...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo sant. Men hvilket spill anbefaler du da, jeg tenker jo at åpen verden ikke er helt ideelt, kanskje heller 2d men er ikke så kjent med de nye mariospillene til switch Er mer en super mario 94'generasjon XD ts Anonymkode: 2cbae...6db Super Mario Bros. Wonder er nok det beste, men New og Odyssey er jo ikke gale de heller. Ellers er vel Super Mario World, Allstars og Yoshi's Island på NSO, tror jeg, og selv om de er gamle holder de seg godt. Anonymkode: be9ff...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Super Mario Bros. Wonder er nok det beste, men New og Odyssey er jo ikke gale de heller. Ellers er vel Super Mario World, Allstars og Yoshi's Island på NSO, tror jeg, og selv om de er gamle holder de seg godt. Anonymkode: be9ff...fc9 Takk, skal sjekke ut disse! Anonymkode: 2cbae...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Kjøp Super Mario Odyssey eller Yoshis Crafted World. Topp spill for den alderen, og man må ikke kunne engelsk eller lese (kanskje litt hjelp noen ganger da). Anonymkode: 59028...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Har en 5-åring og hun spiller alle spillene til Switch på engelsk (Minecraft, Animal Crossing, Peppa Pig m.m). De finner ut av det. Og er det noen utfordringer er du der og hjelper henne. Null stress. Har selv spilt dataspill siden jeg var 6 år. Alt var på engelsk når jeg var liten; spill, utenlandske tv-kanaler osv. Kan ikke huske at det noen gang har vært et problem. Anonymkode: fd7f5...8ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Pode er på norsk - fint lite tekst der riktignok. Og Snusmumerikkenspillet er også på norsk, der er det mer tekst. Begge er å finne på Switch Anonymkode: 2d8c1...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå