Gå til innhold

Har du fått 0/10 på et seriøst innlegg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva handlet innlegget isåfall om? Jeg har så langt klart å unngå den beryktede nullen, selv om noen sikkert vil være morsomme nå som jeg spør. Men derimot har jeg fått den berømte "du må være veldig ung", og den beste var at jeg for noen år siden ble beskyldt for å være for umoden til å ta tog. Etter å ha vært togpendler i 30 år 😅. Bakgrunnen var at jeg skrev jeg må sitte i kjøreretningen.

Anonymkode: d9377...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva handlet innlegget isåfall om? Jeg har så langt klart å unngå den beryktede nullen, selv om noen sikkert vil være morsomme nå som jeg spør. Men derimot har jeg fått den berømte "du må være veldig ung", og den beste var at jeg for noen år siden ble beskyldt for å være for umoden til å ta tog. Etter å ha vært togpendler i 30 år 😅. Bakgrunnen var at jeg skrev jeg må sitte i kjøreretningen.

Dette gjelder stort sett bare anonyme brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

-Hvor gammel er du?

-Anmeld

-Det sier mye om deg

-Alle kan ikke

-Du er kunnskapsløs

KG's standarduttrykk.

Anonymkode: dabb8...273

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har fått null på noe som var seriøs men husker ikke saken,har og fått "håper du ikke har barn/dyr eller jobber med barn". 

Folk er så trangsynte og sitter klare til å dømme og fordømme og så har de egentlig null livserfaring og tror at livet har EN fasit. 

Anonymkode: 931d0...492

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke akkurat den kommentaren, men har fått kommentarer om at jeg lyver innimellom. 

Anonymkode: 1ecc8...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er 0/10?

Anonymkode: 128b0...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke fått 0/10, men fått anklager om at jeg trollet og så gjaldt det en alvorlig situasjon med min kjæreste. Men jeg tar det ikke så tungt, fikk mange gode svar også. De som tror det er trolling sier bare noe om deres egen fantasi og omgangskrets, når de tror at sånt må være oppdiktet. Da har de et skjermet liv, og det kan de være takknemlig for. 

Anonymkode: 9fc38...0c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk den på en tråd om problemer med mannen min. Var veldig frustrerende, men fikk heldigvis også mange gode svar. 

Anonymkode: 565d0...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så oppretter jeg sjelden tråder her inne. Om jeg skulle gjøre det, så har jeg ikke noe behov for å skrive trolle-tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror noen elsker å skrive 0/10 på det meste de kommer over🙄 Apropos det du skriver om tog, jeg må også sitter i riktig kjøreretning😊

Anonymkode: 7c3f8...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig mange har nok det, for det finnes noen "enkle sjeler" her som poster sånt omtrent over alt. Synes sikkert det er veldig morsomt, utrolig nok.

Det er ingenting å bry seg om, men det er irriterende, særlig når det postes i helt legitime tråder. Da forstår man at den som står bak ikke har peiling.

Helt opplagte trolletråder (for de finnes, også), da kan kommentaren være grei. Bruker den aldri selv, og oppfordrer de som synes dette er festlig om å finne seg annet å engasjere seg i, eventuelt skrive et fornuftig innlegg som svar (om det er mulig...).

Anonymkode: fbf8e...f49

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, synes bare det er rart å skrive noe slikt. Som om man er alene i verden og alle andre er til for å tilfredsstille en… stiller vel enorme krav til andre og ingen til seg selv. 

Anonymkode: a4fd2...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 20.59):

Hva er 0/10?

Anonymkode: 128b0...cfc

Det er et uttrykk for de som ikke har ordforråd til å si sine meninger med ord. 

Anonymkode: 931d0...492

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...