AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:29 #1 Del Skrevet mandag kl 08:29 Hei, hvilket program er best for å signere pdf på telefonen? Har iPhone og ønsker helst ikke å måtte registrere meg med for å f.eks ha gratisversjon av Adobe. Noen som vet om det finnes en annen enkel app for å signere dokumenter i? OBS, mener ikke signering med bank-ID. Anonymkode: e7ad2...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Er det et viktig dokument så er det vel kun ekte signatur på papiret som er gyldig. Anonymkode: b3dab...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det et viktig dokument så er det vel kun ekte signatur på papiret som er gyldig. Anonymkode: b3dab...cd5 Det er også akseptert de fleste steder å signere med BankID gjennom tjenester som https://www.signant.no/ Å signere en PDF på telefonen har jeg ikke noe forhold til. I mine kretser brukes enten Signant, eller så printes avtalen, signeres med penn og skannes før den sendes i retur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Last ned Adobe. Der kan du gratis legge inn signatur. Anonymkode: 903b9...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden aksase skrev (4 minutter siden): Det er også akseptert de fleste steder å signere med BankID gjennom tjenester som https://www.signant.no/ Å signere en PDF på telefonen har jeg ikke noe forhold til. I mine kretser brukes enten Signant, eller så printes avtalen, signeres med penn og skannes før den sendes i retur. Ja, men TS skriver at hun ikke skal signere med Bank-ID, og da må hun printe ut og signere på papir. Det holder ikke å tegne signaturen på PC-en. Tegnet signatur kan brukes som «pynt» i uformelle skriv, men det skal ikke brukes på en kontrakt e.l. Anonymkode: b3dab...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Acrobat har signaturfunksjon/certificate. Gyldig å signere kontrakter med i oljebransjen i allefall. Anonymkode: 5f23f...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har signert flere arbeidskontrakter via pdf. Bruker Adobe Reader. Det er like ryddig som fysisk signatur. Anonymkode: bdba3...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, men TS skriver at hun ikke skal signere med Bank-ID, og da må hun printe ut og signere på papir. Det holder ikke å tegne signaturen på PC-en. Tegnet signatur kan brukes som «pynt» i uformelle skriv, men det skal ikke brukes på en kontrakt e.l. Anonymkode: b3dab...cd5 Jo, det holder. Jeg har skrevet under mang en kontrakt med penna som følger med telefonen min, i flere pdf-behandlingsprogram, f.eks Samsungs egen pdf-reader. Har aldri fått noen kommentarer på det, hva skal det liksom baseres på? "Vi har sendt deg et digitalt dokument, men godtar kun fysisk blekk, dessverre må det blekket igjen scannes inn og sendes på mail". Det er jo akkurat det samme, ser kliss likt ut. Uansett får jeg alltid signert med Adobe Acrobat, på alle enheter. Anbefaler det selv om ts ikke vil registrere seg 😅 Anonymkode: cf054...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå