AnonymBruker Skrevet 17. januar #21 Skrevet 17. januar Ikke sammen så lenge, men er på 6 året nå og har tre barn. (to sammen, og jeg har ei fra før som var syv, nå er hun 13) Barna ser at vi er glade i hverandre, Vi kysser, holder hender og sitter "oppå" hverandre i sofaen. Jeg er selv oppvokset (han også) med foreldre som ikke rørte hverandre og som ikke har den beste tonen, så vi har pratet om dette at det er viktig for oss at barna ser at vi er glad i hverandre og rause mot hverandre med handlinger og ord. Jeg spør rett som det er om jeg skal hente noe til han og vise verca. Syns det er veldig koselig, og tror det fremstår som naturlig og ikke påtatt. Jeg husker da jeg var liten og mamma og pappa hadde et par i vennekretsen som er slik vi er, jeg så så opp til de og tenkte at slik vil jegf også bli behandlet når jeg får meg kjæreste. De to minste er 2 og 4, så vi fikk også barn i nyforelsket perioden, da jeg ble gravid etter 7 mnd. (planlagt) Det anbefales! Med eksmannen var vi sammen i 5 år før vi ble gravide og nesten 6 år før baby kom. Da var forholdet allerede dødt. Anonymkode: d131e...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå