AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Jeg forstår ikke dette. En bekjent av meg har tre barn, jeg er venner med henne på Facebook. De to første har alltid blitt skjermet, med sladdet ansikt. Fra de var baby. Jeg har tenkt at det er kjempebra at ikke alle eksponerer barnas barndom i sosiale media, og ha beundret henne for å sladde. Men nå har hun fått et barn til, og eksponerer dette voldsomt mye, flere ganger i uken, uten å sladde... De to andre barna sladdes fortsatt. Er ikke det merkelig?? Anonymkode: 77491...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Del Skrevet 13. januar Kjenner også noen som gjør dette. Tror det handler om alder. At de eldste er eldre, og derfor skjermes, mens yngste er såpass liten at hun neppe gjenkjennes senere. Eller det kan handle om ulike partnere, at eksen ikke vil publisere bilder, mens nåværende partner ikke ser problemet med yngste barn. Anonymkode: 5355d...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Hvor gammelt er minste barnet da? Anonymkode: fc49b...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå