Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 Jeg har lyst på slike i svarte uten for mye dilldall på (remmer som henger her og der funker) Noen som har sett? Fant noen på only i går, men de hadde jo skrittet nede på knærne..
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Har tittet innom ja, men finner bare helt lange.. men kanskje jeg ikke har sett godt nok etter? Hvis jeg skulle være så heldig å finne, har noen tips til hva jeg kunne brukt til det? Jeg er ikke høyhælt sko-menneske, tenkte mer i retning stripesokker (nei nå blir jeg vel hun der avril )
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Kanskje Bik Bok har? Forresten synes jeg slike stripesokker er fine, jeg. Og kanskje Converse til?
Shoegal Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 Bik bok er en god ide, ja! Du kan jo også vurdere å finne en bukse som sitter fint, og klippe av til ønsket lengde
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Da skal jeg titte på bikbok Er ikke helt flink til å klippe til tøy som jeg vil ha det da Conversesko blir for mote-aktig føler jeg.. liker ikke sette meg inn i bås som hobbypunker, men har noen gamle svarte sko med knæsjfargede skolisser, de funker like bra ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå