Gå til innhold

Din erfaring med Zalando?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Minitroll skrev (På 13.1.2025 den 4.28):

Har for det meste gode erfaringer. Enkelt å sende tilbake om man ikke er fornøyd.

Men mistenker mer og mer at det kan komme falske merkevarer derfra, så vil ikke kjøpe dyre klær eller vesker. 

Jeg fikk et plagg som luktet sterk parfyme. Den hadde tydeligvis blitt misset i kontroll der, så jeg tviler ikke på at det går an å bestille et dyrt plagg på zalando og returnere en billig kopi som er lik. 

Anonymkode: 1d80a...ac1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

God erfaring med Zalando. Rask levering og lett å returnere.

De har hundrevis av forskjellige merker og designere. Man får det man betaler for. Kjøper jeg en kjole fra merket Only, så vil selvfølgelig det være av annen kvalitet enn en kjole av Ralph Lauren. 

Anonymkode: 4fd9b...4b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk et plagg som luktet sterk parfyme. Den hadde tydeligvis blitt misset i kontroll der, så jeg tviler ikke på at det går an å bestille et dyrt plagg på zalando og returnere en billig kopi som er lik. 

Anonymkode: 1d80a...ac1

Det er nok meget mulig. Det var vel også en sak om en Lagerfeld jakke (?) for noen år siden som de ikke skjønte hva som kunne skjedd. Her kan jo en kunde ha tuklet med produktet, eller det kan være skjedd feil i produksjonen om jakken produseres samme sted som andre merker… 

https://www.nettavisen.no/okonomi/eric-kjopte-merkejakke-pa-zalando-beklaget-at-de-solgte-falskt-produkt/s/5-95-1056474

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noe problem med Zalando heldigvis, ikke med å bestille og heller ikke med å returnere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd. Handler til dels dyre sko og klær. Men har mine faste merker, som det ellers er lite utvalg av i Norge, som Ralph Lauren. Merker som jeg også har mye av fra før. Så ville raskt merket det om kvaliteten ikke var det samme. 

Sender tilbake det jeg ikke ønsker, og har aldri opplevd feil eller treghet rundt det. 

Anonymkode: b0dd6...4a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har handlet på Zalando i over et tiår, har absolutt flest gode erfaringer derfra. Får faktisk to pakker i dag, gleder meg😊

Som oftest får jeg varene pent pakket inn, ubrukte og fine, uten noe å utsette på produktene eller selve pakkingen av produktene. Men nå før jul bestilte jeg en ballkjole til datteren min i 3000 kroners klassen, og fikk ballkjolen tilsendt rullet hardt sammen i en liten plastpose. Veldig tydelig at jeg ikke var den første som fikk den ballkjolen. Returnerte den dagen etter, og bestilte den samme kjolen på nytt (da til en lavere pris). Ikke mange dagene etter kom ballkjolen, pakket i lang og pen pose, på en henger fra ballkjolens merke, oppi en romslig eske. Altså noe helt annet enn hvordan den første ballkjolen ble levert. Kunne sikkert satt meg ned og skrevet en klage til Zalando, men jeg har såpass mange gode erfaringer med dem at jeg forstår at dette er en sånn glipp man en sjelden gang møter på. 

Anonymkode: 0d344...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...