Gå til innhold

Din erfaring med Zalando?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Søkte opp Zalando på Trustpilot og ser at de får nesten bare veldig dårlige tilbakemeldinger. Lurer derfor på hva din erfaring med å handle der er?

Anonymkode: e5faf...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har aldri hatt noe problem med zalando.

Anonymkode: 5ec5f...54a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri hatt noen problemer, men syns det er litt rart at de har tatt bort muligheten for å legge igjen en anmeldelse på produkter. Mulig det er for mye arbeid, men kan ikke helt forstå at det skal være det heller.

Anonymkode: 35f8d...cf8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for det meste gode erfaringer. Enkelt å sende tilbake om man ikke er fornøyd.

Men mistenker mer og mer at det kan komme falske merkevarer derfra, så vil ikke kjøpe dyre klær eller vesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Minitroll skrev (3 timer siden):

Men mistenker mer og mer at det kan komme falske merkevarer derfra, så vil ikke kjøpe dyre klær eller vesker. 

Hva gjør at du mistenker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke fornøyd med at de ikke lar meg betale med faktura av en eller annen grunn, i tillegg kan man ikke betale med Klarna. Ellers er jeg fornøyd med de. 

Anonymkode: f7383...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg handlet mye der frem til de fjernet mulighetene for anmeldelser. 

Anonymkode: d9b42...c97

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva gjør at du mistenker det?

Kvaliteten på enkelte varer er ganske ræva. Sammenlikner blant annet sko derfra som er av samme merke, modell og omtrent lik pris med sko kjøpt i butikk. Det er forskjell. Og om det er outlet-vare skal vel dette merkes? Har også mottatt vesker som mangler tags som iflg bilde skal være med og som ser «billigere» ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har handlet sko derifra i flere omganger, samtlige var av meget dårlig kvalitet..

Skikkelige bomkjøp.

Anonymkode: a1d2b...360

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd. Har handlet der i mange år. Har og to unge voksne, som jeg har handlet mye for der. Og vi har kjøpt flere sko i prisklassen 1000-2000 kr. Og vi har vært veldig fornøyde med de. Her har vi alle hvert vårt favoritt merke. Og vi har fått original vare.

Anonymkode: dbc64...415

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alltid fornøyd! De har enkelte merker som ikke er beste kvalitet, men det lærer man seg og bestiller noe annet. Det er jo det samme i enhver annen butikk, du kjøper ikke Synnøve Finden ost hvis du liker Tine bedre. Aldri problemer med retur eller reklamasjon og de sender fort. Stort pluss for egen petite avdeling. 

Anonymkode: b68b1...851

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke fornøyd. Kjøpte en strikkejakke som i følge nettsiden skulle være 100% Kashmir. Det viste seg å bare være 10%. Merket er «pure cashmere», så vær obs! Jeg sendte et utall mailer for å prøve å få dem til å endre produkt beskrivelsen, men det skjedde aldri.

Anonymkode: 25c16...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alltid fornøyd med zalando. Ikke hatt negativ erfaring. 

Anonymkode: 0f553...c9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mesteparten av garderoben min er fra Zalando. Har faktisk ingen dårlige erfaringer. Enkelt å returnere

Anonymkode: 252af...4fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke fornøyd med at de ikke lar meg betale med faktura av en eller annen grunn, i tillegg kan man ikke betale med Klarna. Ellers er jeg fornøyd med de. 

Anonymkode: f7383...a7b

Hvis du ikke får betale med faktura, er enten bestillingen din for dyr (de fleste selskaper har en øvre grense for hvor mye du kan bestille for når du betaler med faktura), eller du er ikke kredittverdig.

Jeg har bare gode erfaringer med å bestille hos Zalando. Rask levering, enkelt å levere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri hatt noe problem med dem og har handlet derfra i åresvis. Nå handler jeg ikke hele garderoben der, men kun godbiter som kommer på salg. Har hatt reklamasjoner et par ganger og det ble ordnet opp i med en gang. 

Anonymkode: 930c4...eb3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har bare gode erfaringer fra Zalando i Norge. Aldri hatt noen grunn til å tro noe er fake. 

Anonymkode: 7e3b1...fc8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare gode erfaring. Har kjøpt en del vesker og sko der. 

Anonymkode: 526ef...8b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De driver med parallellimport og har lite kontroll på ektheten av varene de selger. De har også veldig lite kontroll på hvor, og hvem som står bak salget til den, kan være organisert kriminalitet. Styr unna!

Anonymkode: 9c50d...7f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 3.31):

Søkte opp Zalando på Trustpilot og ser at de får nesten bare veldig dårlige tilbakemeldinger. Lurer derfor på hva din erfaring med å handle der er?

Aldri hatt problemer med zalando. Har handlet mye der. Det meste passer og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...