fiesta Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 www.start.no/quiz/2001/09/21-4087.html Jeg ble Lauren Hill
Gjest Hope - ikke pålogga Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 Det ble jeg også Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet. Men heter hun ikke LaurYn Hill, da? Jeg er ikke religiøs, men...
Gjest Aloha Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Vi ligner visst mest på Lauryn Hill alle sammen! (Og der skrev jeg innlegg nr 1000 på KG )
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Du er Jennifer Lopez! Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide!
orakel Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 Du er Madonna! Popbransjens gudmor, ikke redd for å fornye deg og utfordre. Nå også med familien høyt prioritert. Onde tunger hinter om at du også er glad i makt og kontroll, men det får alle driftige damer høre.
Armonia Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Du er Madonna! Popbransjens gudmor, ikke redd for å fornye deg og utfordre. Nå også med familien høyt prioritert. Onde tunger hinter om at du også er glad i makt og kontroll, men det får alle driftige damer høre
Tiit Skrevet 5. mars 2006 #7 Skrevet 5. mars 2006 Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.
Gjest Chrizzy Skrevet 5. mars 2006 #8 Skrevet 5. mars 2006 Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet. Mange av henne her
vixen Skrevet 5. mars 2006 #9 Skrevet 5. mars 2006 Vi ligner visst mest på Lauryn Hill alle sammen! ← Ser sånn ut. Lauryn på meg også.
Impala Skrevet 6. mars 2006 #10 Skrevet 6. mars 2006 Du er Björk! Nyskapende, sær og avantgardistisk. Gjennomført i alt fra musikk, opptreden, klesdrakt og oppførsel. Du kan være hissig og uberegnelig, men det kjennetegner vel det kunstneriske lynnet?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 6. mars 2006 #12 Skrevet 6. mars 2006 Jeg ble også Lauren Hill, men aner ikke hvem hun er. På looken tviler jeg også...
hecuba Skrevet 6. mars 2006 #14 Skrevet 6. mars 2006 Du er Courtney Love! Sjokkerende og alternativ. Opprørsk, men likevel med et ønske om å bli godtatt av de etablerte. Ofte vulgær på grensen til det latterlige, men tar deg alltid sammen når det trengs. Jaja.. Jeg kommer til å gifte meg med en kjekk gitarist som kommer til å dø i en alder av 27.
nat26 Skrevet 6. mars 2006 #16 Skrevet 6. mars 2006 Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.
Tinken Skrevet 9. mars 2006 #20 Skrevet 9. mars 2006 Du er Björk! Nyskapende, sær og avantgardistisk. Gjennomført i alt fra musikk, opptreden, klesdrakt og oppførsel. Du kan være hissig og uberegnelig, men det kjennetegner vel det kunstneriske lynnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå