AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Hei, Skal ha utredning neste uke(privat)og må ta blodprøver først. Alltid hatt 100% kontroll på syklus, men ikke når det gjelder tydeligvis. Skulle i utgangspunktet få mensen i dag, søndag, og ta blodprøver på tirsdag. Dag 3 av syklus. Fikk mensen fredag ettermiddag, klinikken er ikke åpen i helgene, det er heller ikke fastlegen. Prøvde å ta de på Dr Dropin, men hadde ikke rekvisisjon, så det gikk ikke. Er det bortkasta å ta de i morgen tidlig? Blir jo på en måte dag 3 tenker jeg. Står dag 2/3 i papirene fra klinikken. Dette er aller første utredning vi skal på hvis det har betydning, blir seigt å vente enda en mnd. Anonymkode: 988bc...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Del Skrevet 13. januar Samme skjedde med meg. Mensen fredag ettermiddag. Tok blodprøvene tidlig mandag morgen. Legen sa det gikk bare fint. Det er bare noen få tester som er tidssensitive. Slik som f.eks FSH. Men du er fortsatt innenfor dag 3 om du tar prøvene i morgen. Anonymkode: f1b35...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Samme skjedde med meg. Mensen fredag ettermiddag. Tok blodprøvene tidlig mandag morgen. Legen sa det gikk bare fint. Det er bare noen få tester som er tidssensitive. Slik som f.eks FSH. Men du er fortsatt innenfor dag 3 om du tar prøvene i morgen. Anonymkode: f1b35...fc7 Gjorde det, takk 🥰 Anonymkode: 988bc...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Tråden er ryddet for innlegg som etterspør tolkninger av prøver som kun kan gies av lege eller annet kvalifisert medisinsk personell samt svar til dette. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå