Gå til innhold

Hvordan er sex etter vaginalplastikk? Noen med erfaring? Både menn og kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et inngrep av ulik art som retter opp fødselsskader. Når etter inngrepet hadde du sex igjen? Ble sexlivet bedre grunnet trang vagina? Hvor lenge var det vondt?  Del alle deres erfaringer!:) Takknemlig for svar. Fått beskjed om trang skjede.

Anonymkode: 08131...501

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har operert dette for ca 2 uker siden så jeg er spent på å høre hvordan det er for andre som har kommet igang med sexlivet også

Anonymkode: 024ae...54e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex etter 6 uker som anbefalt fra lege så det ikke skal bli for stramt. Det var smertefullt men gikk seg til etterhvert. Sexlivet ble bedre men ikke noe sinnsykt mye bedre at jeg føler alt av tranghet henger sammen med at det automatisk blir bedre.

Vaginaen tilpasser seg også formen på penis(hvis du har fast partner) like mye som før operasjonen så den blir ikke automatisk super trang over tid. Vil utvide seg ut igjen. Men knipeøvelser ved siden av gjør underverker da. For min del var det en skade etter fødsel så var nødvendig uavhengig av sexliv 

Anonymkode: 3f9c1...0a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hadde sex etter 6 uker som anbefalt fra lege så det ikke skal bli for stramt. Det var smertefullt men gikk seg til etterhvert. Sexlivet ble bedre men ikke noe sinnsykt mye bedre at jeg føler alt av tranghet henger sammen med at det automatisk blir bedre.

Vaginaen tilpasser seg også formen på penis(hvis du har fast partner) like mye som før operasjonen så den blir ikke automatisk super trang over tid. Vil utvide seg ut igjen. Men knipeøvelser ved siden av gjør underverker da. For min del var det en skade etter fødsel så var nødvendig uavhengig av sexliv 

Anonymkode: 3f9c1...0a4

Hvor lang tid/ hvor mange samleier måtte til før det var deilig igjen? Kjente du serve et godt lenge? TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har operert dette for ca 2 uker siden så jeg er spent på å høre hvordan det er for andre som har kommet igang med sexlivet også

Hva har du operert? Bakre, fremre? Eller begge deler? TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva har du operert? Bakre, fremre? Eller begge deler? TS

Jeg har operert bakre, samt rekonstruksjon av perineum og forminskning av selve vaginalåpningen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har operert bakre, samt rekonstruksjon av perineum og forminskning av selve vaginalåpningen 

Hvordan er det med smerter i dag ift en uke siden? Hvor ble du operert? Klinikk/ sykehus…. TS

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex etter ca 8 uker, var ikke vondt, men var ikke godt heller. Var litt rar følelse, etter noen måneder ble det som før operasjonen igjen. 

Anonymkode: 9b7e0...e0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde sex etter ca 8 uker, var ikke vondt, men var ikke godt heller. Var litt rar følelse, etter noen måneder ble det som før operasjonen igjen. 

Var det stivt/trangt? Hvordan kjentes det ut for partneren din?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var det stivt/trangt? Hvordan kjentes det ut for partneren din?

Litt trangt de første 10-20 gangene. Partneren merket også at det var trangere de første gangene, men ikke sånn ubehagelig trangt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Litt trangt de første 10-20 gangene. Partneren merket også at det var trangere de første gangene, men ikke sånn ubehagelig trangt.

Ok. Men merket han noe hardt arrvev?  Men var det ikke bra for han at du kjentes trangere ut? Er så spent på resultatet og gleder meg til å ha sex med  en mann jeg ikke har hatt tidligere. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ok. Men merket han noe hardt arrvev?  Men var det ikke bra for han at du kjentes trangere ut? Er så spent på resultatet og gleder meg til å ha sex med  en mann jeg ikke har hatt tidligere. TS

Nei ingenting. Jo var bra så lenge det varte. Håper du får et bedre resultat. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei ingenting. Jo var bra så lenge det varte. Håper du får et bedre resultat. 

Åh varte det ikke lenge? Hva mener du? Blir bekymret nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åh varte det ikke lenge? Hva mener du? Blir bekymret nå.

Nei varte bare noen måneder for meg, tror det har med utgangspunktet å gjøre. De fleste blir nok fornøyde. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan er det med smerter i dag ift en uke siden? Hvor ble du operert? Klinikk/ sykehus…. TS

Nå har smertene avtatt. Men det var over en uke med moderate smerter vil jeg si. Måtte være borte fra jobb og tok Ibux og Paracet fast, og sterkere smertestillende de første tre dagene, men helt overkommelig med tanke på smerter. Vurderer du en slik operasjon selv? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå har smertene avtatt. Men det var over en uke med moderate smerter vil jeg si. Måtte være borte fra jobb og tok Ibux og Paracet fast, og sterkere smertestillende de første tre dagene, men helt overkommelig med tanke på smerter. Vurderer du en slik operasjon selv? 

Er nyoperert for 5 dager siden. Har det helt ok. Men redd for å gjøre noe som kan ødelegge. Lyst til å gå på mølla. 

AnonymBruker
Skrevet

Er nyoperert for 5 dager siden. Har det helt ok. Men redd for å gjøre noe som kan ødelegge. Lyst til å gå på mølla. 

Ta det rolig du, mølla kan vente noen dager til, men jeg gikk rolige turen på dag fem altså. Er du operert i muskelen også?  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg opererte hos trondheimsgynekologene. Dr. Færø 

AnonymBruker
Skrevet

Eksen gjorde ikke noe større inngrep, men hun måtte sy noen sting etter å ha revnet. Det arrvevet hun fikk, ga henne faktisk ubehag, helt til fødsel nr to strakk ting ut.  Etter andre fødsel virket det som alt fungerte mye bedre, og hun fikk lettere orgasmer, og jevnere fuktighet etc. 

Anonymkode: 5cb4c...6aa

AnonymBruker
Skrevet

Ta det rolig du, mølla kan vente noen dager til, men jeg gikk rolige turen på dag fem altså. Er du operert i muskelen også?  

Ja, i muskel også. Fremre og bakre. Fjernet arrvev i åpning og løsnet denne også, var alt for tight utvendig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...