AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:46 #1 Del Skrevet søndag kl 21:46 Jeg er så heldig at jeg har en kjæreste som elsker å slikke meg og han får selvfølgelig oralsex i retur også. Han er veldig flink, men jeg har aldri vært i et forhold med oralsex og egentlig aldri lært meg å like det. Det er jo godt, jeg tror bare mange andre får mer nytelse av det. Hvordan kan jeg nyte det mer? Anonymkode: d59e4...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden I ung alder (22 år), måtte jeg lære meg å kysse på munnen før jeg begynte med oralen.. Da lærte jeg å kysse med lidenskap, ømt og opphissende. Og så måtte jeg slutte med å holde igjen på godlydene.. Fordi det tente henne enormt, at jeg nøt og elsket smaken med slikke henne. For alt som er betryggende og avslappende, har så stor innvirkning på nytelsen til orgasmen👏 Den hærlige voksne kvinnen (50 år) elsket å bli slikket.. Så jeg lærte fort å være tålmodig og pirrende forspillet, og avventende med å slikke på klitthodet.. Hun elsket å bli frustrert kåt.. Sånn at hun ga underlivsbevegelser og små motjokk, og ble spinnvill kåt. Hun var i tillegg multiorgasmisk, og fikk orgasme veldig lett🥰 Våre godlyder smeltet sammen.. Lukten og smaken av kvinnens lystdråper har brent seg fast i hodet mitt, jeg er blitt avhengig💞 Btw.. Rekorden min på 2t og 45 min, sier vel det meste at jeg elsker oralen. Det som stoppet meg var at jeg fikk senastrekk i tunga og stiv nakke😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Bamseklemmer skrev (3 timer siden): I ung alder (22 år), måtte jeg lære meg å kysse på munnen før jeg begynte med oralen.. Da lærte jeg å kysse med lidenskap, ømt og opphissende. Og så måtte jeg slutte med å holde igjen på godlydene.. Fordi det tente henne enormt, at jeg nøt og elsket smaken med slikke henne. For alt som er betryggende og avslappende, har så stor innvirkning på nytelsen til orgasmen👏 Den hærlige voksne kvinnen (50 år) elsket å bli slikket.. Så jeg lærte fort å være tålmodig og pirrende forspillet, og avventende med å slikke på klitthodet.. Hun elsket å bli frustrert kåt.. Sånn at hun ga underlivsbevegelser og små motjokk, og ble spinnvill kåt. Hun var i tillegg multiorgasmisk, og fikk orgasme veldig lett🥰 Våre godlyder smeltet sammen.. Lukten og smaken av kvinnens lystdråper har brent seg fast i hodet mitt, jeg er blitt avhengig💞 Btw.. Rekorden min på 2t og 45 min, sier vel det meste at jeg elsker oralen. Det som stoppet meg var at jeg fikk senastrekk i tunga og stiv nakke😅 2 t og 45 minutter slafsing og slurping der altså, skrekk og gru 😫 Anonymkode: 785ad...bba 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden All oralsex er ekkelt. Hvorfor skal dere holde på med det? Anonymkode: 7ba47...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 2 t og 45 minutter slafsing og slurping der altså, skrekk og gru 😫 Anonymkode: 785ad...bba Du mangler bare passion for ansvaret ditt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Du mangler bare passion for ansvaret ditt😅 Fint for deg at du elsker å sleike i vei og lage godlyder altså 😇💪 For meg hadde det vært helt helt feil med 165 minutter med det der, jeg hadde følt jeg hadde hatt en logrende hund mellom beina. Det finnes ikke viktig for meg å bli slikka, men det er mer det visuelle med det kan være pirrende, og følelsen av skjeggstubb langs innsiden av låret. Jeg blir mye kåtere av en sterk hårete arm som drar meg til seg og biter meg i nakken jeg da, men bra vi er forskjellige 😇 Anonymkode: 785ad...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fint for deg at du elsker å sleike i vei og lage godlyder altså 😇💪 For meg hadde det vært helt helt feil med 165 minutter med det der, jeg hadde følt jeg hadde hatt en logrende hund mellom beina. Det finnes ikke viktig for meg å bli slikka, men det er mer det visuelle med det kan være pirrende, og følelsen av skjeggstubb langs innsiden av låret. Jeg blir mye kåtere av en sterk hårete arm som drar meg til seg og biter meg i nakken jeg da, men bra vi er forskjellige 😇 Anonymkode: 785ad...bba Hehe.. du får finne en hårete bamse som kan bite deg i nakken i 164 minutter da😅 Neida.. vi er forskjellige bare.. noen passer sammen, andre ikke. Det var hun som ville teste hvor lenge hun klarte å bli slikket.. og det var jeg som måtte kaste inn håndkleet😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Jeg tenker ikke på oralsex som noe jeg skal komme av. Jeg tenker på det som en intim handling og konsentrerer meg meg om å kjenne etter hvordan han nyter det. For meg er det utrolig tennende at han tenner på det. Når han bruker tid, å kjenne etter at han suger på leppene fordi han liker det, å kjenne etter intensiteten i bevegelsene, å kjenne at tunga er grådig etter meg. Jeg nyter ekstemt mye det mentale i denne situasjonen og legger vekk alle tanker om at målet er at jeg skal komme. Tenk på at kjæresten din ønsker å gjøre dette med deg noe de andre før ham ikke har likt. Det må bety at han elsker absolutt hele deg.. Selvsagt handler det litt om teknikk, det kommer man ikke utenom. Skal han ha meg til å vri meg i nyte må han fingre samtidig. Og jeg må ha det veldig rolig og sakte, og at han konsentrerer seg til slutt om klitoris. At han suger på den med forskjellig intensitet er trikset for meg, mens andre sikkert hater det. Anonymkode: 72261...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Har prøvd å like det, men etter flere forsøk har jeg innsett at jeg får ingen nytelse av det. Det er bare kjedelig og jeg mister tenning av det. Gir meg ingenting. Så derfor er jeg ikke med på det lenger. Kan være super tent. Så begynner han å slikke, og etter kort tid er all tenning borte. Anonymkode: 1c9c3...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå