AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har ptsd og blir rett og slett dårlig av uforutsette hendelser. Ting som skjer som ikke skal skje, spesielt på jobb. Jeg jobber alltid sammen med en kollega, siden jeg er syk, men rett som det er kommer hun ikke på jobb og jeg får ikke beskjed. Er sånne ting andre med ptsd reagerer på? Jeg får kraftige ptsd symptomer som påvirker meg fysisk i flere dager og for hver gang det skjer blir det litt vanskeligere å tåle den situasjonen. Anonymkode: 1f4ca...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har ptsd og jeg reagerer ikke på den type ting. Hvordan jobber du for å trene på å tåle den type hendelser? Hva gjør du for å håndtere følelsene dine når de kommer? Anonymkode: 9da3f...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har det omtrent som deg, ts. Blir utrolig stressa og får ut av kroppen opplevelse av uforutsette hendelser. Er veldig slitsomt å ha det sånn. Jeg trenger generelt å ha kontroll på situasjoner, og har plan a,b og c for det meste. Det gir meg en følelse av trygghet. Når uforutsette ting skjer, føler jeg meg veldig rett og slett utrygg og at ting er ute av kontroll. Anonymkode: 6fda9...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ptsd og blir rett og slett dårlig av uforutsette hendelser. Ting som skjer som ikke skal skje, spesielt på jobb. Jeg jobber alltid sammen med en kollega, siden jeg er syk, men rett som det er kommer hun ikke på jobb og jeg får ikke beskjed. Er sånne ting andre med ptsd reagerer på? Jeg får kraftige ptsd symptomer som påvirker meg fysisk i flere dager og for hver gang det skjer blir det litt vanskeligere å tåle den situasjonen. Anonymkode: 1f4ca...013 Dette synes jeg du skal ta opp der du jobber, og med lege/psykolog. Du trenger hjelp til mestring. Anonymkode: 880ff...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå