AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Har vond senebetennelse i håndleddet, er i starten av pillekur fra lege. Har prøvd med skinne på dagen i dag og føler det hjelper litt - men bør man sove med eller uten en sånn type skinne? Anonymkode: 0f62a...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Jeg syntes det hjalp å sove med det da jeg hadde senebetennelse. Vet ikke hva som er anbefalt. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vond senebetennelse i håndleddet, er i starten av pillekur fra lege. Har prøvd med skinne på dagen i dag og føler det hjelper litt - men bør man sove med eller uten en sånn type skinne? Anonymkode: 0f62a...c6b Du må kjenne hva som passer deg best. Anonymkode: 154cb...498 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Del Skrevet 13. januar Jeg ble verre om jeg brukte skinne for mye siden leddet stivner. Betennelsen kom raskere tilbake de gangene jeg brukte mye skinne. Anonymkode: f5a84...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå