AnonymBruker Skrevet 19. januar #41 Del Skrevet 19. januar Jeg har ikke bil, men det er rett og slett pga jeg ikke vet hva jeg skal skrive. 80% av de jeg får opp av menn har ikke bio.jeg har og kun ansikt bilde, men det er bare fordi jeg ikke har noen av hele meg. Har ett, men det er for over 10 år siden. K41 Anonymkode: 7cacc...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #42 Del Skrevet 20. januar knooters skrev (18 timer siden): Ingen usynlige kriterier her. Med "seriøs" mener jeg noen som legger flid og innsats ned i profilen sin og viser at de faktisk vil noe. En god matcher noe annet, men det er vrient å være en god match samtidig som profilen din ser ut noe som du har slengt sammen i fylla. Her var det veldig mye rart, som vanlig. Så mangel på en bio samsvarer med å lage en profil i fylla?! Det sier vel kanskje mer om deg. Jeg kan ta feil, men føler det ligger mye bitterhet i dine tilsvar. Om du ikke lykkes på tinder så er det andre alternativer for å møte folk. Utseende er ikke alt, men det må ligge en attraksjon der. Jeg finner mer ut på en date med en person jeg liker enn hva en «god bio» noen gang kan få frem. Jeg foretrekker å møte folk ansikt til ansikt. Om personen ikke har en bio skaper det for min del en større mystikk. En egenreklame, som en bio er, treffer ikke alltid. Heller ikke bilder…Få matches, gå på date, nyt livet! Dropp jakten på den velpolerte profilen som ikke eksisterer. Anonymkode: f6c67...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #43 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 21.35): Si meg, hvorfor finnes det ikke en eneste dame på Tinder med en bio med noe som helst innhold? Veldig overrasket etter å ha hørt om hvor ubrukelige menn er med sine tinderprofiler? Opprettet en profil som en start på 2025, og det er det mest tafatte jeg har sett. Det er altså bare en sex app? Ingen damer som ønsker å presentere seg på en måte som avslører noe om hvem de er og hva de ønsker? Anonymkode: c42d7...340 Det er fordi damer får match uansett, det er alltids nok av menn som liker dem uansett. Men jeg er enig, damer maser om bio, men overraskende mange damer har det ikke. En annen ting som overrasker meg, er at de sier at det er ute etter en seriøs man, jeg har i lang tid hatt en seriøs profil med lang bio, den får begrenset med likes. Jeg har en kortere periode testet med en useriøs bio, hvor jeg skriver at jeg kun er ute etter one night stand, den profilen får mange likes, forstå damer den som kan….. Anonymkode: ed45c...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #44 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det er fordi damer får match uansett, det er alltids nok av menn som liker dem uansett. Men jeg er enig, damer maser om bio, men overraskende mange damer har det ikke. En annen ting som overrasker meg, er at de sier at det er ute etter en seriøs man, jeg har i lang tid hatt en seriøs profil med lang bio, den får begrenset med likes. Jeg har en kortere periode testet med en useriøs bio, hvor jeg skriver at jeg kun er ute etter one night stand, den profilen får mange likes, forstå damer den som kan….. Anonymkode: ed45c...a93 Poenget er ikke å få mest mulig likes, men riktigere likes. Siden mulighetene er til stede å kunne fininnstille siktet sitt, så overrasker det meg veldig at så få velger å gjøre det 🤷♂️ Anonymkode: c42d7...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 20. januar #45 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her var det veldig mye rart, som vanlig. Så mangel på en bio samsvarer med å lage en profil i fylla?! Det sier vel kanskje mer om deg. Jeg kan ta feil, men føler det ligger mye bitterhet i dine tilsvar. Om du ikke lykkes på tinder så er det andre alternativer for å møte folk. Utseende er ikke alt, men det må ligge en attraksjon der. Jeg finner mer ut på en date med en person jeg liker enn hva en «god bio» noen gang kan få frem. Jeg foretrekker å møte folk ansikt til ansikt. Om personen ikke har en bio skaper det for min del en større mystikk. En egenreklame, som en bio er, treffer ikke alltid. Heller ikke bilder…Få matches, gå på date, nyt livet! Dropp jakten på den velpolerte profilen som ikke eksisterer. Anonymkode: f6c67...754 Norsk mesterskap i hersketeknikker. Du har null argumenter, og lander på ad hominem. 1-0 til meg. Prøv igjen. (Hele konseptet med en datingplattform er at du ikke trenger å gå på en date for å få et inntrykk av en person - daten er noe som bekrefter, avkrefter, utfyller etc inntrykket du har fra en profil. Du har ikke nok tid til å møte alle som har en tom profil og som "du foretrekker å møte i det virkelige liv for å finne ut hvem de er", og profilfiltrering hjelper deg å finne de mest sannsynlige kandidatene - men for å få det til, trenger du informasjon.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå