AnonymBruker Skrevet 12. januar #21 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Får du ikke mye matcher? Anonymkode: c4454...6c8 Nei, det er omtrent ingenting. Noen få, og da utelukkende menn som har engelsk bio, altså utenlandske menn. Anonymkode: 4e4bd...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #22 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man trenger ingen bio for å få likes eller matcher…Tinder er utelukkende basert på trynefaktor! Jeg gjør tydeligvis alt feil som mann på tinder. Har 5 selfies, null bio men listet opp hva jeg liker å holde på med. Det ga meg 99+ likes på drøye 14 dager og flere dates. Jeg bryr meg heller ikke om damer ikke har bio. Hvis vi liker hverandre så finner vi fort ut hvem hverandre er på en trivelig date. Mine 2 cents. Anonymkode: f6c67...754 Da har du godt over snittet bra utseende. Anonymkode: c4454...6c8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #23 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå er ikke jeg på Tinder lenger men jeg har ikke ett eneste bilde av meg selv i helfigur.. Ihvertfall ikke av nyere dato. Da må jeg be noen ta bilde av meg da? Synes det er kleint nok å ta disse selfiene. Når man er alene er det ikke naturlig at man blir tatt bilde av, vennene mine og jeg driver heller aldri og tar bilder av hverandre. Har absolutt ikke noe å skamme meg over kroppslig sett så tror ikke hypotesen din holder mål. Anonymkode: e0c19...290 Dette tror jeg på. Vil anta at mange tenker at med bilder av kropp så tiltrekker de seg den type mannfolk som kun er interessert i det rent overfladiske, og ikke er seriøse. Anonymkode: 4f368...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 13. januar #24 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette tror jeg på. Vil anta at mange tenker at med bilder av kropp så tiltrekker de seg den type mannfolk som kun er interessert i det rent overfladiske, og ikke er seriøse. Anonymkode: 4f368...a8a Det er da stor forskjell mellom å dele bare kroppsbilder eller seksualiserte bilder, men hvis man aktivt skjuler noe blir det et spørsmål om hvorfor. Det er plass til ti bilder på Tinder. Ett ansiktsbilde og ett av kroppen i helfigur er det få grunner til ikke å ha - enten du er mann eller kvinne. Om ikke annet for å vise at man ikke er en eller annen som skammer seg over kroppen sin. Å date noen som har noen kilo for mye er en ting, men det er enda mer usexy hvis inntrykket er at personen går rundt og skammer seg over vekten sin uten å gjøre noe med det. Altså enten godta kroppen sin, eller slanke vekk kiloene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #25 Del Skrevet 13. januar Hvem er du ts ? Hvor bor du ? Hilsen singel dame på 39 😂🙈 ønsker meg en mann som vet hva han vil ha , en som både liker å ligge på sofaen å drikke rødvin og spise pizza og som kan ut å gå en tur med meg . Ingen toppidrettsutøver takk ! Har 2 barn selv , har ikke tenkt å bære frem flere 😅 koselig hvis du også har noen 🙂 Dette vil jeg kanskje skrive i min bio når jeg orker å skaffe meg Tinder igjen . Anonymkode: 830c7...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #26 Del Skrevet 19. januar Er da for søren ikke noe vits i å skrive en bio. Menn sveiper jo høyre uansett. Jeg har prøvd litt ulike «strategier» og merker ingen forskjell det er verdt å skrive hjem om..Jeg er 37 og kvinne. Forsøk 1: Flere bilder; både ansikt og helkropp. Resulterte i over 450 likes på ca 2 timer. Ingen bio. Forsøk 2: Et ansiktsbilde, bio som informerte om barn. Resulterte i akkurat rundt 450 likes på under 2 timer. Her var det en del menn som hadde likt meg, men som skrev at de IKKE var interessert i «alenemødre» og/eller barn. I min bio stod det at jeg har 2 barn 100% (ikke sant, men skulle teste). Forsøk 3: INGEN bilder av annet enn en hvit vegg, ingen bio. Overraskende nok fikk jeg over 400 likes på ca 2 timer, selv uten noen bilder av annet enn den hvite veggen… Anonymkode: f1661...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 19. januar #27 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er da for søren ikke noe vits i å skrive en bio. Menn sveiper jo høyre uansett. Jeg har prøvd litt ulike «strategier» og merker ingen forskjell det er verdt å skrive hjem om..Jeg er 37 og kvinne. Forsøk 1: Flere bilder; både ansikt og helkropp. Resulterte i over 450 likes på ca 2 timer. Ingen bio. Forsøk 2: Et ansiktsbilde, bio som informerte om barn. Resulterte i akkurat rundt 450 likes på under 2 timer. Her var det en del menn som hadde likt meg, men som skrev at de IKKE var interessert i «alenemødre» og/eller barn. I min bio stod det at jeg har 2 barn 100% (ikke sant, men skulle teste). Forsøk 3: INGEN bilder av annet enn en hvit vegg, ingen bio. Overraskende nok fikk jeg over 400 likes på ca 2 timer, selv uten noen bilder av annet enn den hvite veggen… Anonymkode: f1661...7d9 HJelper det noe å bare få likes da? Om du har tom profil, og "liker" en av de tilbake er det vel relativt stor sjanse for at han ikke svarer? Jeg tipper i hvert fall sjansen for svar tilbake er vesentlig mye større om man har en god profil. Samme gjelder vel om du "liker" noen først. Jeg hadde aldri trykket "like" tilbake om bio var tom i hvert fall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #28 Del Skrevet 19. januar Jeg tør ikke å legge ut bilder av meg og skrive noe om meg. Av den grunn så har jeg droppet datingapper... Anonymkode: ecdc9...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #29 Del Skrevet 19. januar -jk- skrev (2 timer siden): HJelper det noe å bare få likes da? Om du har tom profil, og "liker" en av de tilbake er det vel relativt stor sjanse for at han ikke svarer? Jeg tipper i hvert fall sjansen for svar tilbake er vesentlig mye større om man har en god profil. Samme gjelder vel om du "liker" noen først. Jeg hadde aldri trykket "like" tilbake om bio var tom i hvert fall. Enig med deg her. Profiler uten bio sveipes automatisk til venstre. Jeg vil påstå at de seriøse mennene på tinder gjør en helhetsvurdering før de sveiper, og en tom bio trekker veldig ned. Anonymkode: ff7d3...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #30 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig med deg her. Profiler uten bio sveipes automatisk til venstre. Jeg vil påstå at de seriøse mennene på tinder gjør en helhetsvurdering før de sveiper, og en tom bio trekker veldig ned. Anonymkode: ff7d3...7cc Helt uenig. For det første må du nesten definere hva du legger i «seriøs»? Om seriøs et et håp om å finne noen så er jeg personlig seriøs. En god bio betyr ingenting for meg. Man burde kanskje realitetsorientere seg om hva Tinder faktisk er. Attraksjon går for min del på hvordan du ser ut, punktum. Om du ikke har et utseende som dekker mine preferanser så swiper jeg venstre. Jeg er nok hakket mer selektiv som mann enn andre gir uttrykk for. At du liker å traske i jotunheimen som et eksempel, gir meg overhodet ingenting om du er en person jeg ikke føler en attraksjon mot. Kanskje man synes trynefaktor er en trist avgjørende faktor, men man må stikke fingern i jorda og innse hvilken app man er på. Anonymkode: f6c67...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. januar #31 Del Skrevet 19. januar (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er da for søren ikke noe vits i å skrive en bio. Menn sveiper jo høyre uansett. Jeg har prøvd litt ulike «strategier» og merker ingen forskjell det er verdt å skrive hjem om..Jeg er 37 og kvinne. Forsøk 1: Flere bilder; både ansikt og helkropp. Resulterte i over 450 likes på ca 2 timer. Ingen bio. Forsøk 2: Et ansiktsbilde, bio som informerte om barn. Resulterte i akkurat rundt 450 likes på under 2 timer. Her var det en del menn som hadde likt meg, men som skrev at de IKKE var interessert i «alenemødre» og/eller barn. I min bio stod det at jeg har 2 barn 100% (ikke sant, men skulle teste). Forsøk 3: INGEN bilder av annet enn en hvit vegg, ingen bio. Overraskende nok fikk jeg over 400 likes på ca 2 timer, selv uten noen bilder av annet enn den hvite veggen… Anonymkode: f1661...7d9 Spørs da helt hva du putter i den bioen. Hvis det bare er ikoner eller en random tullequote fra internett, hjelper det jo ikke stort. Jeg kan godt se at du får mye rart uansett som kvinne, fordi de som ikke ser på bioen ikke blir påvirket av dens eksistens uansett - men har du ca samme antall, er det gjerne slik at noen som har lest bioen sveiper deg vekk på grunn av den (f.eks. de som bare vil ha noe casual) - mens noen som ellers ville sveipet deg vekk pga tom/dårlig bio, har valgt å sveipe på deg. Hvis det er forhold du vil ha, handler det nok mer om å sikre at det finnes en prins eller tre blant froskene, fremfor at det bare er frosker fordi du har skremt bort prinsene med en halvhjertet profil. jeg bruker ikke Tinder lenger, men hvis det første bildet tilsa at dens eier var over noe jeg vil betegne som et raust minimum av utseende, ville jeg lest videre. Og da er som bio en garanti for å bli sveipet bort. Uansett hvor pen og vakker vedkommende er, hjelper det ikke med et fint ytre om det er ingenting der som sier at du faktisk passer til meg som person. Og jo mer du deler, jo mer sannsynlig er det at det finnes noe der som kan trigge en interesse. Endret 19. januar av knooters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 19. januar #32 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt uenig. For det første må du nesten definere hva du legger i «seriøs»? Om seriøs et et håp om å finne noen så er jeg personlig seriøs. En god bio betyr ingenting for meg. Man burde kanskje realitetsorientere seg om hva Tinder faktisk er. Attraksjon går for min del på hvordan du ser ut, punktum. Om du ikke har et utseende som dekker mine preferanser så swiper jeg venstre. Jeg er nok hakket mer selektiv som mann enn andre gir uttrykk for. At du liker å traske i jotunheimen som et eksempel, gir meg overhodet ingenting om du er en person jeg ikke føler en attraksjon mot. Kanskje man synes trynefaktor er en trist avgjørende faktor, men man må stikke fingern i jorda og innse hvilken app man er på. Anonymkode: f6c67...754 Poenget mitt er at for mange er ikke et utseende som dekker ens preferanser nok. Ikke for meg i hvert fall, er bioen dårlig spiller det ingen rolle hvordan bildene er. Begge deler må treffe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #33 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt uenig. For det første må du nesten definere hva du legger i «seriøs»? Om seriøs et et håp om å finne noen så er jeg personlig seriøs. En god bio betyr ingenting for meg. Man burde kanskje realitetsorientere seg om hva Tinder faktisk er. Attraksjon går for min del på hvordan du ser ut, punktum. Om du ikke har et utseende som dekker mine preferanser så swiper jeg venstre. Jeg er nok hakket mer selektiv som mann enn andre gir uttrykk for. At du liker å traske i jotunheimen som et eksempel, gir meg overhodet ingenting om du er en person jeg ikke føler en attraksjon mot. Kanskje man synes trynefaktor er en trist avgjørende faktor, men man må stikke fingern i jorda og innse hvilken app man er på. Anonymkode: f6c67...754 Trodde virkelig ikke det var nødvendig å definere hva seriøs i tinder/dating-sammenheng betyr… Resten av innlegget ditt bygger bare under påstanden til enkelte kvinner om at det ikke er noe poeng med bio fordi menn leser de ikke uansett. Anonymkode: ff7d3...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #34 Del Skrevet 19. januar Det fins nesten ikke kvinner på tinder, det er problemet. Anonymkode: f8f5d...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #35 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde virkelig ikke det var nødvendig å definere hva seriøs i tinder/dating-sammenheng betyr… Resten av innlegget ditt bygger bare under påstanden til enkelte kvinner om at det ikke er noe poeng med bio fordi menn leser de ikke uansett. Anonymkode: ff7d3...7cc Tydeligvis da du mener de som ikke leser en bio umulig kan være seriøs. Er det andre «sannheter» du ønsker å monopolisere? Og slutt med den håpløse generaliseringen mellom kjønn. Enkelte menn liker sansynligvis å lese en bio, andre ikke. Enkelte damer liker en bio, andre ikke. Personlig er ikke mangel av en bio på en profil, noe som hindrer meg å swipe til høyre. Det har ALDRI skjedd at en mindre attraktiv dame på tinder har fått meg til å swipe mot høyre pga en bio. Har ikke bio selv men tydeligvis betraktelig suksess allikevel. Anonymkode: f6c67...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #36 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt uenig. For det første må du nesten definere hva du legger i «seriøs»? Om seriøs et et håp om å finne noen så er jeg personlig seriøs. En god bio betyr ingenting for meg. Man burde kanskje realitetsorientere seg om hva Tinder faktisk er. Attraksjon går for min del på hvordan du ser ut, punktum. Om du ikke har et utseende som dekker mine preferanser så swiper jeg venstre. Jeg er nok hakket mer selektiv som mann enn andre gir uttrykk for. At du liker å traske i jotunheimen som et eksempel, gir meg overhodet ingenting om du er en person jeg ikke føler en attraksjon mot. Kanskje man synes trynefaktor er en trist avgjørende faktor, men man må stikke fingern i jorda og innse hvilken app man er på. Anonymkode: f6c67...754 Etter å ha erfart noen forhold i mitt liv, så har jeg også både vokst og lært. Kanskje er utseende det eneste som gjelder for deg, men for meg som ønsker de beste forutsetninger for å få til et forhold så er faktisk en god bio gull verdt for meg. Jeg er lei av å skyte i blinde. Selektiv som jeg er, skulle jeg veldig gjerne være enda mer selektiv. For et pent ansikt og en bra kropp holder rett og slett bare ikke Anonymkode: c42d7...340 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #37 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tydeligvis da du mener de som ikke leser en bio umulig kan være seriøs. Er det andre «sannheter» du ønsker å monopolisere? Og slutt med den håpløse generaliseringen mellom kjønn. Enkelte menn liker sansynligvis å lese en bio, andre ikke. Enkelte damer liker en bio, andre ikke. Personlig er ikke mangel av en bio på en profil, noe som hindrer meg å swipe til høyre. Det har ALDRI skjedd at en mindre attraktiv dame på tinder har fått meg til å swipe mot høyre pga en bio. Har ikke bio selv men tydeligvis betraktelig suksess allikevel. Anonymkode: f6c67...754 Det tror jeg nok du har. Kan godt hende min bio gir meg færre likes enn om jeg hadde latt den stå tom. Men det som står der er også så absolutt meg, så det sparer både damene og meg for tid og tull. Noe jeg skulle ønske flere damer kunne prøvd seg på også. Tror du forstår poenget her, og derfor opplever jeg også profiler med bare bilder som ganske useriøse. Av den grunn at de ikke nevner noe av det de ønsker seg, og ingenting om hvem de er. Anonymkode: c42d7...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. januar #38 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tydeligvis da du mener de som ikke leser en bio umulig kan være seriøs. Er det andre «sannheter» du ønsker å monopolisere? Og slutt med den håpløse generaliseringen mellom kjønn. Enkelte menn liker sansynligvis å lese en bio, andre ikke. Enkelte damer liker en bio, andre ikke. Personlig er ikke mangel av en bio på en profil, noe som hindrer meg å swipe til høyre. Det har ALDRI skjedd at en mindre attraktiv dame på tinder har fått meg til å swipe mot høyre pga en bio. Har ikke bio selv men tydeligvis betraktelig suksess allikevel. Anonymkode: f6c67...754 Poenget er at du bør helst ha BÅDE gode bilder og en fornuftig bio om du vil ha gode matcher. Hadde sveipet på noen med en bio som treffer meg og har middels utseende any day of the week over noen med en intetsigende bio og "fotomodell-looks". Og jeg mistenker vi er minst én til i denne troden som er enig - så det er ikke uvanlig blant menn å tenke på den måten. Så kan jo kvinner lage profilene sine som de vil, men det er kanskje nyttig for dem å få ryddet litt opp i disse sære karikaturene vi har av kjønn og adferd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #39 Del Skrevet 19. januar knooters skrev (15 minutter siden): Poenget er at du bør helst ha BÅDE gode bilder og en fornuftig bio om du vil ha gode matcher. Hadde sveipet på noen med en bio som treffer meg og har middels utseende any day of the week over noen med en intetsigende bio og "fotomodell-looks". Og jeg mistenker vi er minst én til i denne troden som er enig - så det er ikke uvanlig blant menn å tenke på den måten. Så kan jo kvinner lage profilene sine som de vil, men det er kanskje nyttig for dem å få ryddet litt opp i disse sære karikaturene vi har av kjønn og adferd. Først var det de «seriøse» og nå de «gode matchene». Har du flere usynlige kriterier du ønsker å dele? Man bør ikke noe som helst. Gjør det du selv finner naturlig. Det er ingen oppskrift eller formel for matching på tinder. Min oppfatning er at det er enten eller. De som klager over apper som tinder, er gjerne de som ikke lykkes nevneverdig. Da er det godt å finne «gode grunner» for hvorfor det er slikt. Som jeg har skrevet i lignende tråder har jeg personlig gjort alt feil. Bare noen selfies, null bio men krysset på mine interesser. Det har da resultert i flere hyggelige dates. Bare synd for meg at de ikke var de «gode matchene» 😘 Anonymkode: f6c67...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. januar #40 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Først var det de «seriøse» og nå de «gode matchene». Har du flere usynlige kriterier du ønsker å dele? Man bør ikke noe som helst. Gjør det du selv finner naturlig. Det er ingen oppskrift eller formel for matching på tinder. Min oppfatning er at det er enten eller. De som klager over apper som tinder, er gjerne de som ikke lykkes nevneverdig. Da er det godt å finne «gode grunner» for hvorfor det er slikt. Som jeg har skrevet i lignende tråder har jeg personlig gjort alt feil. Bare noen selfies, null bio men krysset på mine interesser. Det har da resultert i flere hyggelige dates. Bare synd for meg at de ikke var de «gode matchene» 😘 Anonymkode: f6c67...754 Ingen usynlige kriterier her. Med "seriøs" mener jeg noen som legger flid og innsats ned i profilen sin og viser at de faktisk vil noe. En god matcher noe annet, men det er vrient å være en god match samtidig som profilen din ser ut noe som du har slengt sammen i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå