AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Håret blir hverken tykkere, fyldigere, mer volum. Det klapper bare like fort sammen som en vanlig sjampoo. Og håret er like tynt og flisete. Anonymkode: c1315...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Enig, slik er alle "volum"shampoer jeg har prøvd også. Absolutt null forskjell, så aner ikke hvorfor de kaller dem det. Anonymkode: 826e1...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Fordi de skjønner at vi er mange som vil ha volum... Genialt salgstriks Anonymkode: 1f093...dd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan bruker dere balsam da? Jeg får masse volum i håret. Jeg har langt hår. Jeg bruker balsam bare i lengdene. Bruker ikke sjampo i lengdene. For det fliser bare opp håret mere. Sjampoen løsner oljen i hodebunnen. Vask det to ganger. Men ikke hvis du vasker håret hver dag. Så tar jeg i skum og lufttørke det. Masse volum i flere dager. Anonymkode: df68c...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Volum shampoo fungerer knall for normalt hår. Nordisk hår derimot er bare dritt! Det er ingenting som biter på det og det er nesten umulig å style. Da må man ha kort hår og bruke så mye skum/hårvoks at det sitter som støpt. Så problemet er hårtypen vår. Anonymkode: 4ae3f...9bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Skikkelig volum shampo er renseshampo det gjør håret luftigere og da virker mer volumøst. Anonymkode: 3b418...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan bruker dere balsam da? Jeg får masse volum i håret. Jeg har langt hår. Jeg bruker balsam bare i lengdene. Bruker ikke sjampo i lengdene. For det fliser bare opp håret mere. Sjampoen løsner oljen i hodebunnen. Vask det to ganger. Men ikke hvis du vasker håret hver dag. Så tar jeg i skum og lufttørke det. Masse volum i flere dager. Anonymkode: df68c...754 Bruker balsam i hodebunnen også hvordan ellers skal hodebunnen få fukt? Det blir ikke fett om man bruker det i hodebunnen. Anonymkode: 3b418...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg syns det hjelper mye. Jeg får ikke VOLUM av det, men med vanlig sjampo klapper det fullstendig sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Bruker balsam i hodebunnen også hvordan ellers skal hodebunnen få fukt? Det blir ikke fett om man bruker det i hodebunnen. Anonymkode: 3b418...97c Nei men det blir tyngre. Og da blir det ikke volum. Det trenger ikke balsam i hodebunnen. Det håret er friskt. Er lengdene og tuppene som trenger balsam. Anonymkode: df68c...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Den heter volum, fordi den fyller produsentens og selgernes bankkontoer med store volumer av penger. Anonymkode: f4f71...678 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den heter volum, fordi den fyller produsentens og selgernes bankkontoer med store volumer av penger. Anonymkode: f4f71...678 Haha, beste jeg har lest i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Føler det kommer ekstremt an på merket. Noen volumshampoer funker ikke at all, andre funker så jeg ligner ett lykketroll i motvind. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden (endret) PurpleTuliip skrev (5 minutter siden): Føler det kommer ekstremt an på merket. Noen volumshampoer funker ikke at all, andre funker så jeg ligner ett lykketroll i motvind. 😅 Kan du gi et tips for shanmpoo som gir lykketroll frisyre? Endret 3 timer siden av Kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Håret er fortsatt flisete fordi hår er dødt materiale. Ingen sjampooer kan gjenopplive døde celler. Håret blir heller ikke tykkere over natta, det tar flere år før nye hårstrå har vokst ut. Så hvis man vi ha tykkere hår må man ha tolmodighet, og man må ta vare på det slik at så få hårstrå som mulig løsner eller knekker. Om håret klapper sammen eller ikke kommer an på hårtype, frisyre, styling, og ikke minst riktig sjampo. Anonymkode: a92e1...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden "Volum"shampo/balsam er bare bløff. Må dynke hodebunnen med hårpudder eller skum, ellers ser det ut som om jeg har på meg badehette. Verdens tynneste og flateste nordiske hår 😂 Anonymkode: 826e1...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Kvalitet skrev (37 minutter siden): Kan du gi et tips for shanmpoo som gir lykketroll frisyre? Skal sies at jeg har litt krøller i håret fra før, men de gikk fra nydelige krøller til lett bølger etter svangerskap men Maria Nila produkter ga meg skikkelig lykke-sveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå