AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Har en tenåringsdatter som aldri har fått mer enn skurlderlangt hår. Hun hadde bare helt tynt kort hår til hun var 2-3. Da begynte det å vokse, men ble aldri lengre enn skulderlangt. Og er enda den dag i dag så tynt og mykt som babyhår. Jeg har alltid sagt til henne at sånt nok bare tar litt lengre tid for noen, da vi har ulike gener (selv om alle i familien vår har langt tykt hår). Men nå har jeg lest noen steder at noen desverre ikke alltid får lengre hår (og at det skyldes genetikk). Hun har helt siden tidlig barneskole hatt komplekser for håret. Som ikke bare er kort men også krøllet (verdens nydeligste krøller!) Men sånn er det vell ofte, at vi som har slett hår ønsker krøller og omvendt. Men altså, det er til tross krøllene ikke lengre enn skudlerlangt når vi drar krøllene ut. Så nå har jeg sagt hun i blant kan få ha i løs hår. Til bursdager e.l. det er hun veldig oppgitt for, men jeg har inger erfaring med exstentions, og vil ikke at hun skal ha slike som limes inn. Men noen som relativt enkelt kan settes inn og tas ut samme dag. Noen som kan tipse om merker og type? Om det er så enkelt at hun selv kan klare det, med litt øving, hadde det være et veldig pluss. Hun er 13 år. Og ja, jeg skulle selvfølgelig ønsket at hun ikke trengte dette for å føle seg bra. Vi er generelt en lite jålete familie. Hun har heller ikke fått hull i ørene, det tenker jeg er er noe hun må avgjøre selv når hun er 16. Men dette med håret har vært en stor sorg for henne så lenge. Og hun har siden hun var baby elsket å ligge å kose med mitt lange tykke hår. Så jeg tenker det får være som at man pynter seg med en fin kjole til fest i blant. Anonymkode: eb8a9...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Rapunzel har flere clip ons med spenner, ville gått for noe med litt kvalitet.. De helsyntetiske ser veldig falsk ut. Så velg noe som har hennes hårstruktur og farge, evt kjøp en farge som er lik hennes naturlige og farg de. Kanskje også være en fordel å klippe de til hennes hår slik at det blir litt mer formet hennes naturlige. Kan sette nr på de når de tas av slik at dere husker rekkefølgen de skal settes tilbake på, evt skrive nr rett på spenna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå